Tekniktyck: Pokémon Scarlet och Violet är "omfattande tekniska misslyckanden"

Robot
Tekniktyck: Pokémon Scarlet och Violet är "omfattande tekniska misslyckanden"
Avstängd

Satoru Iwata måste vrida sig rejält i graven med tanke på hur han lyckades klämma in hela Kanto-regionen i samma spel där Jotho-regionen ägde rum (Gold-, Silver- & Crystal-spelen).

Den giriga ledningen i Pokémon Company/Game Freak borde skämmas som inte tillåtit och/eller möjliggjort för en spelutveckling som även Iwata skulle ha varit stolt över.

Jag tvivlar starkt på att det inte skulle finnas kompetent programmeringsfolk i Japan. Hur många som helst där skulle säkert drömma om att få vara delaktig i att göra vad som är det riktiga första Open-World Pokémon-spelet då många av dem vuxit upp med de tidigare spelen.

Detta tror jag starkt är 100% den giriga ledningens fel. Girighet som lett till slapphet.

Medlem

Ser ut som ett emulerat N64-spel som körs i högre upplösning på för svag hårdvara...

Redaktör
Ponny

Jag blir ledsen.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

=D

När man trodde att Sega skulle ha släppt det fulaste "AAA" open world i år så kommer Nintendo och släpper ett än värre.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Med tanke på hur många exemplar man sålt bara hittills känns det som att det borde ligga i Nintendos bästa intresse att låta patcha samman spelet omedelbums!


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag blir ledsen.

Jag med, riktigt sugen på ett nytt poké-äventyr, men jag vägrar köpa en trasig produkt. Ingen skulle acceptera en film som flimrar eller musik som hackar.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Hipshot:

=D

När man trodde att Sega skulle ha släppt det fulaste "AAA" open world i år så kommer Nintendo och släpper ett än värre.

Sega: "Sega does what Nintedon't"
Nintendo: "Hold my flugsvamp"


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Är storyn bra så kan ju det andra kvitta.

Medlem

Svårt att förstå att Nintendo tillåter detta. Deras lägstanivå brukar vara väldigt hög.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar