FZ Play ikväll - In i dimman när VI spelar Valheim Mistlands

Robot
FZ Play ikväll - In i dimman när VI spelar Valheim Mistlands
Medlem

Är det nya uppdateringen som spelas?

Medlem
Medlem

Jasså här väntas det inte på real-release

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gummii:

Är det nya uppdateringen som spelas?

Mistlands, yep!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Jasså här väntas det inte på real-release

Skarp release i ett early access spel?

Medlem

Spännande.

Är det fritt fram för vanliga dödliga att hoppa in?

Isf. Kommer det någon info om hur man kommer in på servern och så?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Youtube är bra mycket bättre än Twitch...

Moderator

Kul med alla som ville vara med och spela! Mistlands är tufft, men en liten kik fick i åtminstone!

Inaktiv

Tyvärr missade jag detta då jag hade sämre saker för mig men kul att Valheim påtar på! Hela klart ett av 2021s bästa spel för mig, det hann bli en hel del timmar men hamnade sedan på hyllan som det lätt blir men återvänder gärna framöver när det finns mer innehåll.

Medlem

Det var skoj och testa det nya innehållet med er! Spelet är sannerligen oförlåtligt emellanåt.

Jag uppskattar verkligen att spelet nu lagrar upp till fyra backuper av din gubbe. För då slipper man (om man vill) bråka 1 timma eller mer för att man råkat dö på ett ställe med 15-16 goblins. Det var guld värt att kunna välja, näe skit i den graven, jag tar backupen istället.

Dimman var inte att leka med heller. Vi blev minst sagt ställda där. Jag skulle säga att det är lika mystiskt som livsfarligt i Mistlands. Många frågetecken samtidigt som våran OP-gear ifrån plains inte var särskilt OP i Mistlands. Spännande att världen bjuder på så mycket nytt! Jag är nöjd.

För min egen del så räcker smakprovet ifrån ikväll tills att uppdateringen släpps skarpt. Jag ser fram emot att börja om ifrån scratch och jobba sig fram biome för biome. Som jag skrev i streamen tycker jag det finns något nyttigt i att släppa gamla servrar där de sju underverken redan är byggda och allt vild redan är upptäckt.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ni som spelade mycket förr men ledsnade...
Kolla på mods för helsike!

En hel drös med QoL som kan göra det där lilla som ändrar spelet till det positiva, även overhaul mods finns men har ej tittat på dem ännu.

Fixade en hel del tillagda skills som gör det roligare att hugga ved, segla, slåss och massa mer

Medlem

jag testade med betan av det nya materialet, men då funkar ej valheim plus tyvärr


signatur

//monster

1
Skriv svar