Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Medlem

Jag skaffade PS Plus Extra nu när det är rea och har satt igång med Death Stranding, Outer Wilds och Tetris Effect.

Medlem

Ska sätta potatis i Snowrunner!

Medlem

Ska ta mig genom de sista timmarna av Titan Station, vilken oväntad pärla detta spel var .👍🏻

Medlem
Skrivet av AmfYoYo77:

Eftersom Asscreed hamnade på game pass så hoppade jag på Origins och nu är det odyssey som gäller. Var tveksam men blev positivt överraskad av båda spelen!

Samma här,det är kärlek.
Omgång nummer 2 nu.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Ghost of Tsushima som lyckas bättre än RDR2 med att hålla mitt intresse uppe mot sista delar av storyn. Två spel som inte räds att vara långsamma och liknar varandra till viss del men jag håller hittills det först nämnda betydligt högre. Rdr2 hade sina stunder men Got är i mitt tycke betydligt roligare att spela och överraskar mer sett till gameplay. Tack Sony för den billiga PSplus extrauppdateringen(30 spänn för 3 månader) som gjorde det möjligt att njuta av detta spel till en billig peng.

Medlem

Sea of Thieves med några vänner. Jäkligt kul!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Arkham knight.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

God of War Ragnarök. Den här karamellen kommer jag suga på länge.

Jag ska också spela God of War Ragnarök men jag känner ändå att jag vill klara Main Quest för att inte få slutet avslöjat jag har lyckats och undvika slutet nämligen. Jag försöker dock njuta av lite sidosaker men blir kanske ett spel till sen eller new game + inte kollat upp om det finns.

12
Skriv svar