Fina Cyberpunk 2077-siffror ger CD Projekt-rekord

Robot
Fina Cyberpunk 2077-siffror ger CD Projekt-rekord

Bästa kvartal tre någonsin för CD Projekt.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077


Medlem

Tycker det är välförtjänt trots knackiga starten med många buggar och att spelet inte levde upp till dom skyhöga förväntningarna många hade. Ett av dom bästa spelen nånsin jag lirat. Bara blivit två ggr hittills men blir fler när burken uppgraderas nästa år så man kan fläska på med strålspårning.

Medlem

Va bra! Cyberpunk är ett av de bästa spelen jag spelat i mitt liv

Ska blir skoj att få nytt innehåll med expansion och sen blir det lång vänta till uppföljaren

Medlem

De har verkligen lyckats med att rädda spelets anseende. Series X-versionen är toppen nu!

Medlem

Jag tyckte om det från dag ett.
Spelade det på en bra pc förvisso så jag såg inte så många buggar 😁

Medlem

Tyckte spelet var OK på sin höjd. Staden kändes död (folk vandrade runt som zombies, kändes inte levande) men questarna var nice överlag. Inget större fan av deras val av 1st person, men det fick man leva med.


signatur

I drank what?

Medlem

Testade spelet ca 3-4timmar, såg inga buggar o det verkade flyta på bra. Dock va spelet inget för mig, sjukt tråkigt.

Medlem

Haft riktigt kul med Cyberpunk 2077 även om det inte levde upp till allt de lovade innan release. Haft kul med olika builds, och deras uppdrag har ofta många sätt att lyckas på och det går att hitta gömda goodies. Map design är bra. Kampanjen och sidouppdragen är i princip alla bra, men när man väl gjort dem finns det inte mycket att göra i staden direkt. De borde ha integrerat kampanjen bättre med resten av spelet. Hoppas uppföljaren blir ännu bättre.

Medlem

Här är Benjamin_Winters som spelat Cyberpunk 2077 rätt mycket. : )
Några uppdrag genomspelade på väldigt snabbt sätt.

Medlem

Pessimist mode: Skönt. Då vet jag att jag kan lita på att det blir värt att köpa deras nästa spel nästan två år efter släpp.

Halvskämt åsido, önskar att jag hade en dator som kunde lira det stabilt i hög kvalitet just nu. Förhoppningsvis har man fått tag på något ordentligt innan Bethesda släpper nästa Elder Scrolls.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Pessimist mode: Skönt. Då vet jag att jag kan lita på att det blir värt att köpa deras nästa spel nästan två år efter släpp.

Halvskämt åsido, önskar att jag hade en dator som kunde lira det stabilt i hög kvalitet just nu. Förhoppningsvis har man fått tag på något ordentligt innan Bethesda släpper nästa Elder Scrolls.

Spelet flyter på bra även med ett 780ti utan raytracing. Ärligt talat missar man inte jättemycket med raytracing.

Quake-konnässsör

Kanske är värt och röra det snart då Men kanske väntar tills mellandagarna då det brukar vara någon rea någonstans. Dock så har Cyberpunk haft en ganska aggressiv rea ofta på 50%.

Men bra att de fortfarande fixar spelet, och hoppas de har dragit lärdomar av utvecklingen till nästa gång och gör nästa spel ännu bättre.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Spelet flyter på bra även med ett 780ti utan raytracing. Ärligt talat missar man inte jättemycket med raytracing.

Jag sitter med ett 1050 Ti.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Avstängd

Bara man inte slarvar bort The Witcher eller som Mäki skriver att Netflix sabbar universumet.

Medlem

Va? Menar de att fixa saker och göra rätt för sig leder till belöningar?

Vem fan hade trott det?


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Proximately:

Jag sitter med ett 1050 Ti.

Jag hade ett 1060 6 gb och det gick att köra 1080p low med fps på ungefär 60 förutsatt att resten av systemet inte sinkar. Så där är nog minsta möjliga om det inte fullständigt ska slakta upplevelsen.

Bytte sedan till ett 3070 vilket var ju ett fantastiskt lyft men Ray Tracing orkade det inte med

1
Skriv svar