Diskutera - Vad köper du på Black Friday?

Medlem

Var äntligen nedsatt pris för Last of Us Part 2, så kommer nog köra vidare på det. Makalöst bra spel

Medlem
Skrivet av Fargo:

Var äntligen nedsatt pris för Last of Us Part 2, så kommer nog köra vidare på det. Makalöst bra spel

Tack för det tipset!
Köpte det också nyss, samt Horizon Forbidden West och PS+ till december 2026
Hade helt glömt att kolla PS Store

Medlem

Jag passade på att köpa en ny dualsense (den toksnygga nya camomönstrade, 499 på webhallen) då min gamla började drifta redan efter 3 månader. Sen lämnade jag även in den gamla och fick en ny så nu har jag två nya kontroller 😄

Medlem

Blev ett nytt grafikkort, en Dualsense, ett tangentbord (barebone), en ny bäddmadrass och lite julklappar.

Medlem

Det blev en ny dator till mig och en leksak till frugan 👍


signatur

"Kebab?"

Medlem

Slog till på en ny dator.
Över 8 år sen sist, så kände att det var dags.

Plus ett par vinterkängor.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Skulle inte köpa något... men...
1 ms xbox-kontroll (499 är ett bra pris)
1 googel pixel 6a
1 samsung a52s
1 jabra 7 active

Sådant jag redan kollat på sedan ett tag så blev bra priser.

Medlem

Blev star citizen skepp för att stödja mitt favorit projekt. 😀

Medlem

Inte köpt nåt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det blev julklappar till barnen och en ny tv, en TCL C835 55”, till mig själv.

Medlem

Jag köpte en Röd ps5 kontroll för 485kr och Dying Light 2 ps5 för 299kr.

Medlem

Jag uppgraderade tidigare min kvarvarande tid med PS Plus Essential till Extra fram till en bit in i maj (mindre än en krona om dagen)-

Nu slog jag till på ett år till med Extra för 776 kr. Jag tänkte att om abonnemanget går ut i maj så lär det inte vara rea och då blir det 620 kr för Essential och då kändes 156 kr "extra för Extra" ganska billigt.

Medlem

Jag har ett drivedokument som jag fyller på under året för att just handla på BF. således blev det en domkraft, trådlösa lurar, 4 Bäddset, robotklipparknivar (60 spänn för 32 par 🤩). Det var även tänkt å köpa lite pooltillbehör, men det var ingen som reade ut bestway-prylar. Köpte lite andra grejer som jag inte kommer ihåg. 2019 inköptes majoriteten av delarna till min befintliga dator. Skulle aldrig få för mig att köpa saker för fullpris längre då man enkelt kan planera sina köp nu för tiden. Skulle väl vara om nån del går sönder isf.

Nån mer som gör som jag och väntar med eventuella köp inför BF? känns lite som att hela marknaden skjutit sig själva i foten då många förväntar sig kraftig rea på diverse inköp 🤔


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

- Ett par smartpluggar till några lampor i huset
- Ett vattenblock till min GPU från ekwb, väntat länge som attan på att det skulle reas...


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Bussovic:

haha franska bilar kan man tyvärr inte lita på!

Den har faktiskt rullat i 15 år utan stora bekymmer och den har gått ganska hårt i pendling mellan göteborg och varberg. Men nu började det bli lite för mycket som var paj och dyra reparationer. Imorgon får jag hämta min nya pärla!

Medlem

1 rolig sak med bilden. Rosa hörlurarna har jag. Mina jobb lurar som jag använder när jag lyssnar på böcker och sånt. 😃👍🏻. Väldigt bra. Har hållit länge i en fuktig miljö. Jobbar i en tvätthall stora delar av dagen. Rekomenderas.

Medlem
Massa fynd

Blev lite ny prylar.

Ryzen 5 5600X

Gigabyte B550 AORUS ELITE AX V2

PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Grafikkort

32 GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200mhz

Vintern är räddad

Geeks Gaming

Föll ner lite i bil-simulator träsket efter ha fått reda på att det fanns enklare racingstolar att köpa. Började med en Playseat efter moderskeppet, sen fått lära mig köra bil på nytt då xbox dosa inte riktigt funkar likadant som ratt. Haft en thrustmaster TX (typ som t300) sen flera år tillbaka, men bara använt den var tredje månad typ. Sen dess kört med den flera gånger i veckan så beslöt mig för att uppgradera setupen vid blackfriday. inköp av en Thrustmaster SF1000 (F1 ratt motsvarande Ferrari 2020), samt rörliga skärmstativ för att kunna få en bättre känsla av 3x 1080p skärmar. Så vid full setup är det nu väldigt mycket bättre än för några månader sedan, otroligt roligt att köra nu, blir en kul vinter det här!

123
Skriv svar