Vilken viktoria! 500 000 har köpt Victoria 3

Robot
Vilken viktoria! 500 000 har köpt Victoria 3
Medlem

Jag har kört totalt tre spelomgångar, sen har jag inte rört det. Det är inte jättekul.

Medlem

170 timmar körda, 40% av achivements gjorda. Jo jag är väldigt nöjd. Spelet har säkert kraschat 10ggr, men eftersom det autosparar för varje månad som går i spelet så hoppar jag i regel direkt in igen. Ganska lite med buggar ingame annars. Med tanke på hur otroligt komplext spelet är så absolut att det går att polera, men jag bara älskar detaljerna som finns i spelet och tycker det varit ett redigt lyft från tvåan i serien. Mindre nationer har mycket mer potential än tidigare och jättarna som England och Ryssland går att manövrera ut. Skoj helt enkelt ju mer man lär sig och ju mer man vågar.

Medlem

Jag gillade tvåan starkt. Men jag är mitt uppe i andra spel just nu och har svårt att släppa Stellaris, så jag väntar på fler patchar/DLC innan jag inhandlar Vicky 3. Det är aldrig en nackdel att ge Paradox releaser som nyss släppts lite tid att patchas

Medlem

Körde Vic 3, var överlag inte imponerad. Ekonomin kräver för mycket handhållning för min smak, och alla andra system känns väldigt barskrapade. Bra grund om dom är villiga att göra svepande förändringar på sikt, men basspelet var inte bra.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av superapan:

Jag har kört totalt tre spelomgångar, sen har jag inte rört det. Det är inte jättekul.

En spelomgång i ett Paradox-spel är dock 10 timmar, så det får ju anses vara godkänt. 😉

Medlem
Skrivet av Arcadia:

En spelomgång i ett Paradox-spel är dock 10 timmar, så det får ju anses vara godkänt. 😉

Fast det är ju tiden det tar att testa, när spelen är så långa och avancerade tar det ett tag ju.
Jag gillar inte civ6, spelade aslite... det var ändå 100 timmar...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar