Popcorndags! Andra trailern från Super Mario-filmen är här

Medlem

haha 😸. när dom gängar upp på Yoshi, ser mer våldsamt ut är något man såg i trailern ovan

Medlem

Är taggad... Men skulle inte våga erkänna det i min umgängeskrets.. Blir ingen bio..


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Skribent

haha, minns när jag såg den där på TV första gången! Liksom JA ETT NYTT MARIO-spel....vad..händer??


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Nope, är väl så tråkig och vuxen att se barnfilmer är inte riktigt min grej. Men gillar ju inte Disney/Pixar heller så.
Hade väl varit annorlunda om man hade haft barn såklart. Kul att ni här i nintendoklubben diggar det.

Medlem

Nu har jag sett trailern flera gånger. Tycker verkligen att det ser helt magiskt ut. Så mycket detaljer från spelen att det nästan svämmar över. Risken är att det känns osammanhängande och rörigt, men får dem ihop det så tror jag på ett mästerverk.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Ok, nu vart jag riktigt taggad på filmen. Dock så tyckte jag att trailern var lite för lång och visade för mycket. Till den grad att det känns att man har redan sett hela filmen

Har man inte glömt det till April?! Kanske bara jag som har den fördelen, får man väl ändå kalla det! 😁 Betyder att man kan se om en film något, eller några, år senare och nästan njuta lika mycket! Snart dags för Dunkirk igen...! 😍

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Är taggad... Men skulle inte våga erkänna det i min umgängeskrets.. Blir ingen bio..

Vilken... Dömande umgängeskrets? Man gillar väl vad man gillar oavsett vad andra tycker? 🙃

Jag tror det kommer bli hur fränt som helst


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Charles Martinet är ju med i rollistan. Och det verkar som de har Chris Pratt göra "vanliga" rösten och Charles gör catchphrases. Typ "Lets-a-go" osv. Man kan höra de i slutet av trailern.

Så verkar vara fallet i och med att det sker i slutet av trailern när Mario driftar ned för Rainbow road. Problemet är att alla andra röstskådespelare verkar variera från bra till utmärkt.. Charlie Day gör det bra som Luigi, Jack Black gör en förvånansvärt bra Bowser och Anya Taylor-Joy gör en bra peach.. men Chris Pratt verkar de tagit in bara för att han är Chris Pratt och det låter som de tagit hans första läsning vid varje scen. Vilket får det att låta som Chris inte ens försöker. Och det är synd faktiskt eftersom resten av produktionen verkar vara utmärkt.

Skrivet av Sarkofag:

Själv tycker jag att det mer låter som Pratt's tolkning av "wa-hu" i slutet, sen säger han även "allright, let's-a-go" i början, precis innan han attackerar Kong.
Charles har nog någon form av cameo gissar jag.

Det gör han men det är nog inte han som säger "Wa-hu" i slutet. Och det är definitivt inte han som säger "Wha-haha" just innan heller.

Medlem

Klart bättre än första trailern, nu börjar man fatta visionen. Tyckte folk var onödigt hårda mot Pratt efter det lilla vi fick se i första trailern, och här tycker jag han gjorde sig mycket bättre. Gissar att insatsen kommer börja lite mer loj och skeptisk (vanlig människa som hamnar på detta konstiga ställe) och ju mer han lär sig ju mer "Mario" växer fram i sättet han porträtteras. Trailern gav åtminstone det intrycket.

Sen är han väl ingen Jack Black men det är en annan femma. Tyckte nästan att Charlie Day som Luigi kändes mer malplacerad av det lilla vi såg, men även där vore det ju korkat att döma ut någon efter bara en replik.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Det gör han men det är nog inte han som säger "Wa-hu" i slutet. Och det är definitivt inte han som säger "Wha-haha" just innan heller.

Nja, jag tycker ändå att det låter som att Pratt står för alla ljud Mario yttrar i trailern. Om så är fallet gör han tydligen ett bra jobb om folk tror det är Charles Är det Charles, ja då är det Charles.

12
Skriv svar