Super Mario-filmen kommer till Sverige två veckor innan USA-premiären

Robot
Super Mario-filmen kommer till Sverige två veckor innan USA-premiären
Medlem

Fram med VHS-kameran och gå till närmaste biograf. Glöm inte att skaka så mycket som möjligt och filma människor som ställer sig upp. Märk allt med Super.Mario.CAM.xvid.avi

Medlem

Undrar om Bergsala har ett finger med i spelet?

Medlem
Skrivet av Maysay:

Fram med VHS-kameran och gå till närmaste biograf. Glöm inte att skaka så mycket som möjligt och filma människor som ställer sig upp. Märk allt med Super.Mario.CAM.xvid.avi

Minnen!!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Fram med VHS-kameran och gå till närmaste biograf. Glöm inte att skaka så mycket som möjligt och filma människor som ställer sig upp. Märk allt med Super.Mario.CAM.xvid.avi

Haha! Extra bonus för att lägga fokus på den som ställer sig upp så filmen blir oskarp i en halvminut!

Skrivet av Brona:

Undrar om Bergsala har ett finger med i spelet?

Förmodligen! De har ju bra relation till Nintendo och har säkert kunnat förhandla fram en tidigare premiär. För även om filmbolag lägger scheman har väl Nintendo ändå överhanden här och har kunnat påverka. Ska bli kul att se på bio, gillar att de blandar in Mario Kart och Smash Bros också!

Medlem

Åh, synd den förmodligen inte har några direkt djupare plots att spoila. Hade varit så trevligt att få alla jänkare på reddit förbannade pga spoilers när vi får något före dem for once

Testpilot

Är inte det ganska vanligt? Har för mig att det var samma med senaste Topgun. Någon vecka tidigare i Europa.

Medlem

Detta måste ju vara första gången igenom tiderna vi får något först av alla!! Och något ifrån japan med!!??? Helt galet får nog gå och se den med sonen bara för att visa min tacksamhet 😂😄😄

Avstängd
Skrivet av Maysay:

Fram med VHS-kameran och gå till närmaste biograf. Glöm inte att skaka så mycket som möjligt och filma människor som ställer sig upp. Märk allt med Super.Mario.CAM.xvid.avi

Glöm inte tankafett.com i namnet! ;-.)

Super.Mario.Bros.2022.CAM.V2.divx.tankafett.com.avi

Medlem
Skrivet av AplAy:

Glöm inte tankafett.com i namnet! ;-.)

Super.Mario.Bros.2022.CAM.V2.divx.tankafett.com.avi

Scen-releaser innehöll inte tankafett i namnet. Det var något som sidan själva utnyttjade som reklam. Det ska det innehålla -scengruppen på slutet. Men orkade inte vara så noga.

Avstängd
Skrivet av Maysay:

Scen-releaser innehöll inte tankafett i namnet. Det var något som sidan själva utnyttjade som reklam. Det ska det innehålla -scengruppen på slutet. Men orkade inte vara så noga.

På tal om fett så hitta jag detta nu på YOuTube:

Tydligen någon leak med 50 sekunders annorlunda trailer från faktiska filmen!

Medlem

Nån som vet om filmen kommer att dubbas till Svenska, och ifall av vilka?
Tänkte om man skulle kunna gå och se den med lill-grabban min.

Medlem
Skrivet av puban:

Nån som vet om filmen kommer att dubbas till Svenska, och ifall av vilka?
Tänkte om man skulle kunna gå och se den med lill-grabban min.

Medlem

Jag hoppas vi kommer få engelsk röst i Sverige och inte bara svenska röst.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Jag hoppas vi kommer få engelsk röst i Sverige och inte bara svenska röst.

Den kommer med största sannolikhet gå både med svensk och engelsk röst här. Du får vara uppmärksam när du bokar så du får rätt bara.

1
Skriv svar