[TD] Indiana Jones and the dial of Destiny

[TD] Indiana Jones and the dial of Destiny

Så, nu var den äntligen här, trailern till den nya Indiana Jones-filmen. Regissören den här gången är James Mangold som har många bra filmer bakom sig, bl.a. "Logan" som tidigare var den sista Wolverine-filmen. Filmen har två manusförfattare, Jez Butterworth och John-Henry Butterworth. Dessa två herrar har tidigare jobbat med "Edge of Tomorrow", en av Tom Cruise bästa sci-fi rullar.

Man kan så klart tycka vad man vill, jag ser framemot den här rullen, och Machine Games spel som kommer längre fram. Popcornen står redan framme.

Om du undrar vad Dial syftar på.

Jag tänker, magisk klocka, ung Indy (flashbacks), galna nazister (ska alltid vara med), och en grym dansk skådis som visar var bovskåpet ska stå.

När vi ändå snackar om trailers, här kan vi se lite från den nya Transformers-filmen: "Rise of the Beasts":

Denna ger mig tyvärr dåliga vibbar. Optimus Prime ser lite väl liten ut, och ingen lens-flare! Skandal.

#walter_iego


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

https://i.imgur.com/RUEvIXs.png

Så, nu var den äntligen här, trailern till den nya Indiana Jones-filmen. Regissören den här gången är James Mangold som har många bra filmer bakom sig, bl.a. "Logan" som tidigare var den sista Wolverine-filmen. Filmen har två manusförfattare, Jez Butterworth och John-Henry Butterworth. Dessa två herrar har tidigare jobbat med "Edge of Tomorrow", en av Tom Cruise bästa sci-fi rullar.

Man kan så klart tycka vad man vill, jag ser framemot den här rullen, och Machine Games spel som kommer längre fram. Popcornen står redan framme.

Om du undrar vad Dial syftar på.

https://youtu.be/ZfVYgWYaHmE

Jag tänker, magisk klocka, ung Indy (flashbacks), galna nazister (ska alltid vara med), och en grym dansk skådis som visar var bovskåpet ska stå.

När vi ändå snackar om trailers, här kan vi se lite från den nya Transformers-filmen: "Rise of the Beasts":

https://youtu.be/3PmPyFH8wlE

Denna ger mig tyvärr dåliga vibbar. Optimus Prime ser lite väl liten ut, och ingen lens-flare! Skandal.

#walter_iego

Ser framemot Indy med spyr på Transformers. Dagens action-filmer är så jävla dåliga jämfört med 90-talets.
Bara Cruise och Keanu Reeves (MI, John Wick) som fortfarande gör bra action.

Skrivet av ryeshack:

Ser framemot Indy med spyr på Transformers. Dagens action-filmer är så jävla dåliga jämfört med 90-talets.
Bara Cruise och Keanu Reeves (MI, John Wick) som fortfarande gör bra action.

Nu när Jackie Chan också är för gammal, så är jag benägen att hålla med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

En film jag ser fram emot, ställer mig längta-kön där jag kommer tro och hoppas på det bästa. Sådana här äventyrsfilmer växer definitivt inte på träd, och det är lite rörande att se en åldrande Indiana Jones.


signatur

En Bamseponny av folket

Moderator | Testpilot
Skrivet av ryeshack:

Ser framemot Indy med spyr på Transformers. Dagens action-filmer är så jävla dåliga jämfört med 90-talets.
Bara Cruise och Keanu Reeves (MI, John Wick) som fortfarande gör bra action.

Bumblbee var faktiskt bra, och denna rullen är en uppföljare till den och inte gamla filmserien Härligt att se Optimus Prime med sin "G1-look".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag vill inte måla fan på väggen, men om den här Indiana Jones filmen drar in mycket pengar kommer vi få en reboot med en ung skådis... Det är min förutsägelse.

Medlem

musiken i nya transformers trailern jisses

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Bumblbee var faktiskt bra, och denna rullen är en uppföljare till den och inte gamla filmserien Härligt att se Optimus Prime med sin "G1-look".

Jo Bumblebee är helt okej, 80-talets nostalgi med hjärta och själ. Sen Bay's filmer är bara over the top.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag vill inte måla fan på väggen, men om den här Indiana Jones filmen drar in mycket pengar kommer vi få en reboot med en ung skådis... Det är min förutsägelse.

Undra hur det ska lösas. Då Shia spelar hans son i Crystal Skull.

Medlem
Skrivet av ryeshack:

Undra hur det ska lösas. Då Shia spelar hans son i Crystal Skull.

Vad spelar det för roll? Han var runt 60 år när han fick reda på att han hade en son. En reboot med en yngre skådis utspelar sig självklart innan det. So I don´t see the problem.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Vad spelar det för roll? Han var runt 60 år när han fick reda på att han hade en son. En reboot med en yngre skådis utspelar sig självklart innan det. So I don´t see the problem.

Helt rätt. Jag som tänkte fel.

Medlem

Trailern till Dial of Destiny ser riktigt lovande ut. Den verkar försöka behandla teologiska frågor vilket ska bli intressant att se vad dom gör med det. Dom frågorna kom upp i Unge Indiana Jones men lämnades givetvis öppna. Det här var nästan ofrånkomligt efter Da Vinci koden och Crystal Skull.

1
Skriv svar