Josef ”Fuck the Oscars” Fares delar ut pris under The Game Awards

Robot
Josef ”Fuck the Oscars” Fares delar ut pris under The Game Awards
Medlem

Kolla över rubriken en gång till.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Yass. The game awards är inte komplett utan vår Josef!

Medlem

Detta ska ses, gillar verkligen Steams "take" på game awards.

Skrivet av zevile:

Yass. The game awards är inte komplett utan vår Josef!

Finns en "Skicka en rättelse" du kan använda, smidigare än detta skulle jag tro! <3
Edit: Fel citat, sorry, Zevile! xD

Medlem

Han borde få en permanent plats. Kanske intervjua folk mellan priserna, skulle kunna bli underhållande med hans avsaknad av ett socialt filter (menar det bara på ett positivt sätt) xD

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Detta ska ses, gillar verkligen Steams "take" på game awards.

Finns en "Skicka en rättelse" du kan använda, smidigare än detta skulle jag tro! <3

Nu citerade du dock fel! Mycket fel idag!!

Medlem

Skoj jag har fortfarande problem med att förstå att det görs rätt många spel i Sverige......känns lite overkligt.

Medlem

Hoppas att någon delar ut Ritalin till honom 🤣

Medlem

ska verkligen inte se. Kan dom inte ta hänsyn till europiska tider så kan som behålla skiten för sig själva

Medlem

Lyssna på hans sommarprat om ni inte redan har gjort det. Snubben är verkligen besatt av spel.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Lyssnade på nå gamla P3 Spel där han är med, rätt kul ju! Spelar även It Takes Two med flickvännen just nu, kul att "Fuck the Oscars" är med som ett Easter egg

Medlem

It Takes Two var riktigt kul. Det var spelet som gjorde att jag fick upp ögonen för Fares. Han verkar vara en skön snubbe.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Lyssnade på nå gamla P3 Spel där han är med, rätt kul ju! Spelar även It Takes Two med flickvännen just nu, kul att "Fuck the Oscars" är med som ett Easter egg

Tyckte han var rätt störig i P3-spel minns jag. Tänkte att han spelade över lite för att få höras och synas. Men har ju insett i efterhand att det bara var hans genuina intresse för spel som sken igenom.


signatur

"Writer and Fighter"

KoP
Medlem
Skrivet av Kiario:

ska verkligen inte se. Kan dom inte ta hänsyn till europiska tider så kan som behålla skiten för sig själva

Det är väl bara att ta och kolla dagen efter vid någon tidpunkt som känns mera bekväm för dig?

1
Skriv svar