Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Inga blodtörstiga monster så långt ögat ser.

#spelhelg


Medlem

Det blir GOW3: Remastered på PS5. Håller fortfarande väldigt väl.

Vid sidan av det så blir det Overwatch 2, Psychonauts 2 (blandade känslor just nu) och eventuellt fortsätta på The Last of Us 2 om jag vågar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Är det bara Robin Andersson som har något vettigt för sig på redaktionen? Mini-LAN är det bästa som finns.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Callisto Protocol på Xbox series x.
Förköpt digital deluxe edition,
så i helgen drar jag ner gardiner, släcker lampor och har mina nytvättade kalsonger nära till hands. 😀

Medlem

God Of War 2018 PC.
Aldrig lirat serien eller liknande titlar förut. Är ingen Hack n Slash spelare egentligen men tänkte skulle prova iaf då
det fått så bra kritik och det var bra rabatt i BF veckan. Hittills grymt imponerad! Visste inte att det skulle vara såhär kul att slita demoner i stycken

Är vanligtvis rätt kass på knappkombo spel men har gått ganska bra.

Medlem

Hittar jag tid någonstans så blir det Xenoblade Chronicles! Behöver komma vidare i mainstoryn där, lallat runt och gjort typ allt annat än just det i flera veckor nu.

Medlem
Medlem

Johan Olander ÄR KING.

Edit: mitt tips till Helenius är att få tag i Soffipropps geléråttor. De där råttorna är t om en stor nypa för en vuxen människa att försöka klämma - i ett.

svenska

Redaktör
Skrivet av GooGeL:

Johan Olander ÄR KING.

Edit: mitt tips till Helenius är att få tag i Soffipropps geléråttor. De där råttorna är en t om en stor nypa för en vuxen människa att försöka klämma, i ett.

Man tackar!

Vågar mig kanske på Mario + Rabbids på kvällen. Omgångsbaserat, så passar stressnivån.


signatur
Medlem

Jobbar i helgen så kommer spela lite Old School Runescape på telefonen när jag kommer till hotellet

Medlem

Vore intressant att höra hur Unbound ter sig! Det var ett tag sedan sist en annan besökte Need for Speed-serien.

Skrivet av greb1989:

Hittar jag tid någonstans så blir det Xenoblade Chronicles! Behöver komma vidare i mainstoryn där, lallat runt och gjort typ allt annat än just det i flera veckor nu.

Började nyss med trean, anar att det är ett ganska matigt spel även det.


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Ambassadör
Xbox

Det blir nog mest Battlefield 2042 faktiskt.


signatur

Jump in.

Medlem

Battlefield 1. Köpte på Black friday och är helt såld. Fattar inte att jag väntade så länge på att testa det. Jag har spelat fyran fram tills i höst. Spelsläppen kommer tydligen för tätt för mig.

Medlem

Blir WoW ett tag framöver


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

The Callisto Protocol och efter det så fortsätter grindet i Assassin's Creed Odyssey!


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Sea of Thieves för hela slanten! Arrrgh!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ska spela lite VR men kommer byta spel rätt ofta då jag blir sjösjuk av det

It's not a lake, it's an ocean

Har satt igång med The Walking Dead: Final Season. Ska bli skönt att gå i mål efter att ha kört säsong 1-3 i somras.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Det blir Persona 5 Strikers i helgen. Kanske lite Elden Ring också

Medlem

Blir ow2 varvat med super mario 3d world tillsammans med sambon


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

The Callisto Protocol

Medlem

Innan eventuellt Callisto Protocol, kör jag färdigt Dead Space 2.

Medlem

Elden ring och Pac-man world repaced. Bra kombination 😃

Medlem

Vad är det för en konstig fråga? Elden Ring såklart...

Medlem

Vill ha Ghost of Tsushima platinumtrophy men det tar sin lilla tid, varvar med mindre mängder Hot Wheels Unleashed och Gran Turismo 7.

1
Skriv svar