Bioware släpper en filmisk trailer från Dragon Age: Dreadwolf

Robot
Bioware släpper en filmisk trailer från Dragon Age: Dreadwolf

Som berättar vem Dreadwolf faktiskt är, så lite spoilervarning för de tidigare spelen.

#Bioware, #Dragon-age-dreadwolf


Medlem

Bioware använder uttrycket "in-game cinematic trailer". Det där var lika mycket in-game som en stillbild av laddningsskärmen. En "story teaser" hade varit närmare sanningen.

Medlem
Medlem

Det kan ju knappast bli sämre än inquisition men bioware älskar att förvåna så har 0 förväntningar på detta. Dragon Age är det mest missköta IP:t.

KoP
Medlem

Filmisk trailer? Mera en diabildsvisning. Hoppas och tror dock att det kan bli ett skapligt spel.

Medlem

Jag gillade Inquisition skarpt men så var det mitt första Dragon Age. Dess DLC var dock väldigt utdragna och det största problemet med Inquisition var menlösa utfyllnadsquester och för stora kartor. Bra main story men sidogrejerna var tråkiga. Ser fram emot detta ändå!

Medlem

Skulle gärna vilja se riktiga in game skärmbilder eller något gameplay för att se vilken riktning man valt att ta denna gång.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av noreason:

Det kan ju knappast bli sämre än inquisition

Missade du helt DA 2?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Bioware använder uttrycket "in-game cinematic trailer". Det där var lika mycket in-game som en stillbild av laddningsskärmen. En "story teaser" hade varit närmare sanningen.

De har haft cinematics som ser ut såhär i de andra spelen så per definition är det in-game

Medlem
Skrivet av noreason:

Det kan ju knappast bli sämre än inquisition men bioware älskar att förvåna så har 0 förväntningar på detta. Dragon Age är det mest missköta IP:t.

Jag tyckte inte Inquisition var särskilt dåligt? Iaf inte om man ignorerade onödiga små fetchquests.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Jag tyckte inte Inquisition var särskilt dåligt? Iaf inte om man ignorerade onödiga små fetchquests.

Dålig grafik, stela animationer, dålig story, dåliga voice actors. Allt kändes bara som ett billigt studentprojekt.

Medlem
Skrivet av noreason:

Dålig grafik, stela animationer, dålig story, dåliga voice actors. Allt kändes bara som ett billigt studentprojekt.

Var en rätt extrem tolkning

Tor
Medlem

Skulle kunna vara något, förväntar mig ingen origin-kvalitet men runt Inquisition är väll typ okej om de försöker dra ner lite på mängden fetch-quests.

Medlem
Skrivet av noreason:

Dålig grafik, stela animationer, dålig story, dåliga voice actors. Allt kändes bara som ett billigt studentprojekt.

Spelade vi samma spel ens?

Medlem

Snacka om att utvecklingen haft problem när det redan gått 8 år sen förra avsnittet och de fortfarande bara visar serietecknade stillbilder.

Bioware. Oh, how the mighty have fallen.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Mirage:

Missade du helt DA 2?

Dragon Age 2 var trots sin litenhet klart bättre än Inquisition.

Inquisition var feldesignat (generisk MMO-design enligt många). Man brydde sig inte heller om karaktärerna (pretentiösa) eller storyn (avlägsen). Musiken var fantastisk liksom grafiken men resten sög.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar