30–40 spel, men årets Game Awards ser ut att bli "betydligt kortare"

Robot
30–40 spel, men årets Game Awards ser ut att bli "betydligt kortare"

Ska gynna tittarna, tror Keighley.

#game-awards


Avstängd

Jag vill se gameplay av Fable och The Witcher 4. Annars kan man lägga ner.

Medlem

Är det Steam som kortat ner programmet med tanke på att de ger bort en Steam Deck varje minut?

Men kvalitet före kvantitet, ja tack!

Medlem

Låter bra, likt ovan ser jag hellre kvalitet framför kvantitet. Helst båda dock...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Var det inte förra året det var massa själlösa farmingspel som såg likadana ut lr var det nån sv de andra spelavtäckningsshowerna? Kan vara Nintendos tidigare i år jag tänker på. Oavsett är det ju så satans mycket skräp på dessa att det sällan är lönt att se om man inte har något annat för sig och färgen har torkat. Lika bättre att kolla FZ en timme senare och plocka russinen ur kakan

It's not a lake, it's an ocean

Hellre kortare och mer relevant.

En av de häftigaste utannonseringarna var när Xbox Series X helt oväntat avtäcktes. Så oväntat, och dessutom riktigt bra.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Såg att man kunde anmäla sig för chans till steamdeck men måste man verkligen kolla live för att klicka hem den?

Skrivet av Nachonalist:

Såg att man kunde anmäla sig för chans till steamdeck men måste man verkligen kolla live för att klicka hem den?

Ja, det står i reglerna. Det kommer delas ut LIVE.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag har inga höga krav men jag vill se Fable, MGS remake, nya Zelda, Final Fantasy XVI, The Witcher 4, The Witcher 1 Remake, Baldurs gate 3 release datum, Stalker 2, Starfield, The Elder Scrolls 6, Diablo IV, Hogwarts Legacy, Elden Ring expansion.. Och såklart Half Life 3!
Om inte alla dessa visas kommer jag säga att showen är skit på internet, tackochhej!

Medlem

Det är fan dags att visa lite Elden Ring DLC! Med ett releasedatum februari/mars nånstans, tack.

Samt som vanligt förhoppningar på ett releasedatum till Silksong.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Alyx för PSVR2 såklart!
Snart bara 2 månader kvar och fortfarande inget event.
Valve verkade ju väldigt sugna på att göra fler spel runt releasen av Alyx och det var ju 2 år sedan, så de borde ju kunna visa något snart.

Skräck från Kojima hade nog varit nice också.

Medlem

Ta en shot varje gång de säger "WORLD PREMIERE"
Däckad efter 10 min


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar