Steam bekräftar Star Wars Jedi: Survivor i mars, tar sedan tillbaka det

Robot
Steam bekräftar Star Wars Jedi: Survivor i mars, tar sedan tillbaka det

Kommer visas upp under Game Awards.

#star-wars-jedi-survivor


Medlem

Ett av de mest självklara köpen för mig. Kanske inte vill ha allt det där extra vid sidan om, men story, miljöer och karaktärer gjorde de bra, förutom skönt och modernt ljussabel-svingande.

Medlem

Jag tror faktiskt att det här kan bli en uppföljare i stil med Assassin’s Creed II. Tiden får visa om min magkänsla har rätt.


signatur

Konsolgubbe

Avstängd

Första är riktigt mysigt. Kommer blir bra detta. Respawn vet vad de sysslar med.

Medlem

Artikeln på PC Gamer tydde på att det kommer finnas skjutvapen denna gång.

Avstängd
Skrivet av Fiddi:

Artikeln på PC Gamer tydde på att det kommer finnas skjutvapen denna gång.

Vad ociviliserat

Skrivet av Karenkey:

Vad ociviliserat

“This is the weapon of a Jedi Knight. Not as clumsy or random as a blaster; an elegant weapon for a more civilized age.”


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Första spelet hade en hel del buggar vid release. Väntar nog någon månad innan jag köper denna gång.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Har ändå en bra känsla inför uppföljaren. Hoppas dom lyckas förbättra allt från det första, framför allt story, karaktärer och en intressantare/mer skräckinjagande antagonist/antagonister. Mer känsla från den sista scenen efter slutbossen i första spelet tack.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Tycker det är så synd, första spelet var ju visuellt väldigt vackert å säkert jättebra story och liknande. Men när belöningar för utforska och liknande enbart är kosmetiskt mähä så blev det uninstall och refund request från min sida. Gissar på att det här blir detsamma.
Lixom visst att det eventuellt kunde vara lite kosmetiska saker här och där ibland som belöning, men enbart det? Boring!

Medlem

Hoppas på en collectors edition med en cool staty.

Medlem

Star wars är bara en stor gäspning idag.
Ser fram emot jedi knight spelen i VR blir färdig i januari ist


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar