Det taktiska skjutarspelet IGI Origins får en ny trailer

Robot
Det taktiska skjutarspelet IGI Origins får en ny trailer
Medlem

Jag älskade IGI som liten och spelade det otroligt mycket! Så ser fram emot detta!

Medlem

Gillade "Project I.G.I: I'm Going In" även om titeln var otroligt töntig 😄 2:an var också riktigt kul har jag för mig. Hoppas starkt på en svenskutvecklad del i serien med titeln "I.G.I: Nu kör vi"

Releasehästryttare

De får jobba lite på eld effekterna, att det ser ut att vara i typ 5 fps, annars är jag grymt sugen på att smyga runt i ett fps då jag som ovan spelade igi när man va liten grabb

Spelet finns att wishlista på steam: https://store.steampowered.com/app/1186430/IGI_Origins/

Medlem

Jaså, ingen David Jones denna gång alltså? Kommer definitivt fortsätta hålla ögonen på detta, älskade ettan och tvåan var väl okej i alla fall. Framför allt så är det ont om gedigna SP FPS nuförtiden.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

ett gammalt favoritspel, det var ett bra spel! ser fram emot detta


signatur

//monster

Fragtjuv

Jag älskade det första men tyckte uppföljaren var svårt på ett orättvist sätt. Det här kommer jag absolut att testa.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Spelade det första spelet på en knappt kapabel pc på den tiden, hade väl runt 25-40 fps. Gick bra så länge man inte var utomhus för då dök frameraten

Vad som stack ut var steganimationerna...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det enda jag känner till om den här spelserien är den här klassikern! 😅

Medlem

Fick en demo med någon speltidning och lirade kanske samma bana 20 timmar. Detta ser bra ut jag är försiktigt positiv

Medlem

Gött! Saknar sådana här spel nuförtiden.

Medlem

Snälla... gör mig inte besviken! Verkligen taggad på en ny IGI!

Medlem
Skrivet av arelion:

Gött! Saknar sådana här spel nuförtiden.

Definitivt. Men skulle nästan än mer vilja se en återupplivning av Soldier of Fortune.

1
Skriv svar