Robot
Blur

Nyligen slog Activision på sin absolut största bongotrumma och kallade in spelkonnässörer från alla världens hörn för att ta sig en titt inför lanseringen av arkadracern Blur. FZ hörsammade kallelsen, packade anteckningsblocket och for till Liverpool för att känna av pulsen.

#bizarre-creations, #activision, #mario-kart-wii


Medlem
En första titt på Blur

Gaaaaaaaah vilken äcklig bloom effekt på skiten.

Medlem

Älskar spelet! Jätteskönt. Man känner likheten med mariocart; grymt kul


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

sjukt kul faktiskt, mariokart för stora barn

Medlem

Betan är hur kul som helst, kan bara sitta och skratta högt flera gånger om när jag lyckas få till ett riktigt nice lopp. Mycket taktik och tänkande i användandet av power-ups, speciellt när man kan ha flera samtidigt.

Medlem

Var lite småkul i en timme ungefär, då man blir maxlevel finns det liksom inget att sträva efter, loppen är så jävla random, så det spelar ingen roll hur bra man kör, ena loppet vinner man, andra kommer man fetingsist.. Har inget med skicklighet att göra, bara tur.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

en wipeout på fyra hjul med quadruppel bloom tack.

Medlem

Till en början var jag tveksam till spelet och skulle inte se vad det kunde bidra med, som split/second inte kommer göra bättre.

Efter jag har satt mig ner med det här spelet så var det faktiskt en befriande känsla att 100m från mållinjen skjuta 3 välriktade energiklot via backspegeln mot motståndet bakom - så de kraschade ihop i en stor kavalkad och man var victorious!

Håller ett öga på spelet tills vidare och kollar av läget om de behövs ett racingtillskott till partyspelen.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Så sjukt bästa texten!!!!111 Harpa >>>>>>>>> FZ YOO!!!

Inaktiv

Rätt skoj faktiskt!

Medlem

Helt okej faktiskt, men jag säger väl som det står i förhandstitten, klara spelet att vara underhållande i flera timmar?

Sen kan jag tycka att där är för lita skarpa svängar där man behöver bromsa ned osv. Oftast är det bara att man gasar och svänger lite lätt. Samt att alla bilar känns mer eller mindre likadana.

Medlem

Fyra spelare! Som upplagt för en kväll med kompisarna och ett par öl för att urarta i ett tumult med skrik och halvhårda slag mot revbenen vid eventuell förlust.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Helt okej faktiskt, men jag säger väl som det står i förhandstitten, klara spelet att vara underhållande i flera timmar?

Sen kan jag tycka att där är för lita skarpa svängar där man behöver bromsa ned osv. Oftast är det bara att man gasar och svänger lite lätt. Samt att alla bilar känns mer eller mindre likadana.

Beror väl kanske lite på vad man använder för bil också, tycker nästan alltid det fanns minst en kurva på varje bana som man behövde bromsa ner ordentligt till, iallafall om man kör den sista bilden (gulsvart, kommer inte ihåg vad den heter.. o_Ô)

Dom 2 sista spelsätten man låser upp var däremot bara kaos, 10 spelare = kul
20 spelare = för mycket av allt ><

Medlem

Jag tänker - Rollcage!

Medlem

men ge mig att man kan åtminståne göra om bilarna visuellt ;/

1
Skriv svar