Då så, var det bara att hyra då, Uwe Bolls mästerverk Far Cry!

Medlem
Då så, var det bara att hyra då, Uwe Bolls mästerverk Far Cry!

http://tinyurl.com/csky6f

Ska bli läskit nice att se, läskigt bra?

Edit; länken fucka...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

va i felsefyr!? nej inte Uwe Boll igen....


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Man kan väl inte hoppas på allt för mkt antar jag.
Jag vill se en Devil May Cry film!!!!!


signatur

Rawr

Medlem

Det är inte ens värt att hyra filmen för 30 spänn. Det är inte ens värt att ladda ner filmen heller. Är helt ointresserad av hans filmer.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Jag tror nog att jag ska se den här filmen, men det är bara för att jag är nyfiken... Kanske den är värd en 1/10.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Killarna från Screwattack köpte ju 2 st roller i filmen, ganska roande att se dom där i.

Medlem

Kan någon förklara igen... hur kan han få chansen att göra nya filmer gång på gång på gång? Han är verkligen bara bra på en enda sak... att vara riktigt, riktigt dålig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Bolls of Fail


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Won't anyone please think of the children!?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Kan någon förklara igen... hur kan han få chansen att göra nya filmer gång på gång på gång? Han är verkligen bara bra på en enda sak... att vara riktigt, riktigt dålig.

han utnyttjade ett kryphål i den tyska lagen, men detta har blockerats. så förhoppningvis så kommer filmerna att avta.
och jag tror av nån anledning att vissa av hans filmer går plus.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Kom den dirr på Dvd lr ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Uwe Boll = Epic Fail


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hur många spel baserade filmer har han förstört nu?

Medlem

hmm kände igen Michael Pare och Don S. Davis typ.

Don S. Davis Har ju iaf varit med i mera succefilmer och tv serien än pare så man undrar ju lite vad för agent han har.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tittar på filmen just nu.
Den suger, hårt.

Medlem

Uwe boll borde få ett nackskott. Han tar bra spel och bajsar på dem. Man mår bara illa så dåliga filmer han gör.
Sen folk som inte själv har lirat spelet och ser han skit så tror dom ju att spelet också suger.

Blasphemy!

Medlem
Skrivet av dmon:

Uwe boll borde få ett nackskott. Han tar bra spel och bajsar på dem. Man mår bara illa så dåliga filmer han gör.
Sen folk som inte själv har lirat spelet och ser han skit så tror dom ju att spelet också suger.

Blasphemy!

Ja jag tycker också att vi ska införa dödsstraff för folk som gör något dom tycker om, fyfan för att folk ska ha skoj!

Om du inte gillar hans filmer så behöver du inte se på dom, och dom som dömmer ut spelet efter en film är ju inte särskilt intelligenta, och är en minoritet.

Tycker det är kul hur folk dömmer ut Uwe boll bara på grund av hans namn, för helt ärligt ; hur många har sett filmen, och sett den lagligt?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Tycker det är kul hur folk dömmer ut Uwe boll bara på grund av hans namn, för helt ärligt ; hur många har sett filmen, och sett den lagligt?

jag såg filmen igår faktist.. och jag gjorde inget olagligt, om inte man tittar på film hos en kompis räknas som medhjälp till brott? aja ett helt annat ämne

i alla fall så gav jag filmen en chans, för det första så har far cry aldrig varit något specielt för just mig.. kan vara ärlig med att säga att jag aldrig ens kört det, aldrig haft lusten/inte verkat så kul

så jag tänkte why not, hade ju varit värre om han tagit resident evil serien och gjort film om det på ett helt annat sätt.. men åj vänta det har ju redan hänt med en annan regissör(:evil:)!

för att få det kortfattat

filmen var helt okey.. kändes som en 80-90 tals action b-rulle.
fanns en hel del humor i filmen.. konstig humor, uwe humor? jag garvade i alla fall ett flertal gånger för skämten var så jädrans lökiga, att man kunde känna lukten av svettig lök!

som jag sagt så har jag aldrig spelat far cry.. men jag vet vad spelet handlar om, och kan säga på en gång att uwe har nog snurat runt på hela storyn totalt

och om jag var en lika inbiten hardcore fan till far cry som jag är till resident evil så hade jag nog lackat ur ordenligt, men för jag absolut inte bryr mig alls om far cry(spelet) så funkade det för mig att se filmen, men jag förstår själv ilskan alla har mot uwe när han tar stora spel titlar och förstör storyn helt i sina filmer

jag rekommenderar i alla fall denna film om du gillar svettiga skämt, B-action stil och tysk brytning..

5/10 Points

Medlem

Såg den med en polare igår.

Jag hade redan väldigt låga förväntningar men detta var ju extremt.
Jag gillade dock att han hade den kända hawaii-skjortan i början

Men under filmen så försökte jag hela tiden tänka att det inte var Far Cry den var baserad på. Gick bättre än väntat då spelet och filmen inte har speciellt mycket gemensamt.

Gillar man extrem B-action och glömmer att det är Far Cry så kan den säkert vara godkänd. Av mig får den 2/10.

1
Skriv svar