The Game Awards - här är nattens största (?) spel

Robot
The Game Awards - här är nattens största (?) spel

FZ kikar i spåkulan inför nattens gala.

#game-awards


Medlem

Jag är pepp.

Medlem

Sömn är härligt också. Drygt med Kalifornien-tider. Blir att kika på morgonen istället.

Redaktör
Skrivet av Wilfer88:

Sömn är härligt också. Drygt med Kalifornien-tider. Blir att kika på morgonen istället.

Vi täcker med nyheter från tidigt, tidigt i morgon, och kör sammanfattning av trailers osv.


signatur
Medlem

Ledig imorgon så blir nog att sitta uppe. Har tidigare år legat halvdäckad under en filt så, rätt mysigt med geoff, orkestern och nya trailers/awards


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Inaktiv

Blir som sagt att se på morgonen. Är på tok för gammal för att sitta uppe jobbdagar.
Kul med Troy Baker och Ashley Johnsson. Ashley är för jäkla bra. Enda anledningen till att jag fortfarande tittar på Critical Role ibland.

Medlem

Elden Rings första riktiga dlc tror jag stenhårt på under nattens gala. Finns inget spel som skulle toppa det.

Medlem

Klart man kikar!

Det här blir spännande, behöver lite spelpepp hype i mitt liv.

Ser fram emot allt.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi täcker med nyheter från tidigt, tidigt i morgon, och kör sammanfattning av trailers osv.

Er kan man lita på ❤️ Taggad men inte tillräckligt för en nattmangling!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Är det omöjligt att hålla showen på bara en lite bättre tid än den sämsta tänkbara?

Medlem
Skrivet av dTexN:

Ledig imorgon så blir nog att sitta uppe. Har tidigare år legat halvdäckad under en filt så, rätt mysigt med geoff, orkestern och nya trailers/awards

Jag är också ledig imorgon så blir en lång natt. Detta ska givetvis följas

Medlem

Riktigt taggad på se vad Josef Fares visar upp!

Medlem

Apropå Troy Baker och Ashley Johnson, vågar man hoppas på ett releasedatum för The last of us till PC tro? Skulle bli väldigt glad i vilket fall, sen vore väl det ett smart drag (att släppa det i år menar jag, eller tidigt januari) ,då fler som inte spelat det kan få lite mer koll inför serien i januari.


signatur

Nothing is power without Control

Troy och Ashley kommer utannonsera "The Last of Us 3" som utspelar sig mellan spel 1 och spel 3, där de "fastnar" i en amerikansk storstad och behöver hjälp med att överleva.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

kan det vara Minsc och Boo man ser i BG 3?

Go for the eyes Boo 😂

Medlem

Hoppas på smarrig Tekken 8 gameplay

Medlem

Rejält taggad. Planen är att sitta uppe och se men tror jag ska försöka sova en stund före.

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Apropå Troy Baker och Ashley Johnson, vågar man hoppas på ett releasedatum för The last of us till PC tro? Skulle bli väldigt glad i vilket fall, sen vore väl det ett smart drag (att släppa det i år menar jag, eller tidigt januari) ,då fler som inte spelat det kan få lite mer koll inför serien i januari.

Detta missade jag. Nu blev man ännu mer taggad! Hoppas verkligen på ett releasedatum för PC och kanske en trailer för factions?

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Troy och Ashley kommer utannonsera "The Last of Us 3" som utspelar sig mellan spel 1 och spel 3, där de "fastnar" i en amerikansk storstad och behöver hjälp med att överleva.

Fake, hur kan tredje spelet utspela sig mellan första och tredje spelet?

Dah.

Skrivet av Fr0gg0.:

Fake, hur kan tredje spelet utspela sig mellan första och tredje spelet?

Dah.

Oh, noes!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi täcker med nyheter från tidigt, tidigt i morgon, och kör sammanfattning av trailers osv.

Fixar ni en kopp kaffe till det också? Vore så mysigt att bli serverad kaffe o nya game-trailers på morgonen.

Edit: Jag tar mitt kaffe svart.

Edit 2: Tack.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Redaktör
Skrivet av Pretorian24:

Fixar ni en kopp kaffe till det också? Vore så mysigt att bli serverad kaffe o nya game-trailers på morgonen.

Edit: Jag tar mitt kaffe svart.

Edit 2: Tack.

Jag är på kontoret vid 7, och vi har stor bryggare och rymliga muggar - du är välkommen!


signatur
Inaktiv

Tweet om det som hände på slutet när ungen kapade showen lite.
https://twitter.com/geoffkeighley/status/1601066733564928001?...

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Tweet om det som hände på slutet när ungen kapade showen lite.
https://twitter.com/geoffkeighley/status/1601066733564928001?...

Hoppas ungen har lärt sig nåt. Försvarar han inte men han kunde ha sagt värre saker
Välförtjänt vinst till From Software.

1
Skriv svar