Djävulskt härligt! Diablo IV släpps 6 juni

Robot
Djävulskt härligt! Diablo IV släpps 6 juni

En perfekt ursäkt att slippa vara ute i solen.

#Blizzard, #Diablo-iv


Förbokat och klart. Längtan till semestern blev något enorm jobbigt nu!

Medlem

Jag är mållös så jag bara kopierar följande ovan mig: Förbokat och klart. Längtan till semestern blev något enorm jobbigt nu!

PEPPP!!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Klart man vill förboka och längta, men det finns en viss känsla hos mig som får mig att avvakta.

Medlem

Helvetes jäkla grym trailer.

Medlem

Riktigt nice, blir en tidig semester då. ☺️☺️


signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem
Skrivet av anon_332911:

"Jävulskt härligt" är inte vad alla tycker

"We’re at the point where they’re not willing to delay the game anymore, so we all just have to go along and figure out how much we’re willing to hurt ourselves to make sure the game gets released in a good enough state.” https://www.washingtonpost.com/video-games/2022/12/08/diablo-...

Jag tycker nog 3ans act 1 är den mest utvecklade och roligaste. Det kanske blir samma i 4an?

Medlem

Jag har spenderat tusentals och åter tusentals timmar i Sanctuary. D1, D2 och D3. Ser såklart fram emot ett nytt riktigt spel i serien efter den djävulskt pissiga fadäsen till avkomma som släpptes senast på telefon.

Medlem
Tor
Medlem

SATAN vad gött!

Medlem

Ovanligt med stora spelsläpp på sommaren? Gött ändå.

Medlem

På dagen D av alla dagar. Kan det vara ett sammanträde sammanträffande?

Edit: Fel ord, skyller på stavningskontrollen i telefonen


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Yttligare rapporter om kassa förhållanden hos blizzard.

Med tanke på hur kasst D3 var vid släpp så nejtack
Låt oss vänta och se.
Blizzard har inte samma förtroende som nör de var ett självständigt företag med nördar som ville göra spel för nördar.

Medlem

Det är nu man kan passa på att svära lite extra va?
Satan i gatan och herrejävlar vad djävulusiskt smaskigt det kommer bli!
Eller?

Medlem

Lite fult att de låst 4 dagars tidigare åtkomst enbart om man bokar in deluxe-versionen....
Snygg trailer som vanligt med känd blizzard-kvalitet, synd bara att deras lanseringar inte håller samma nivå. Diablo-fanboy som man är kommer man köpa detta ändå men frågan är om man ens ska förboka och stödja deras anti-consumer betalmodell.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Så jävla najs. Förbokar direkt, men håller tummarna att activisionköpet hinner gå igenom så spelet hamnar på gamepass direkt.

Medlem

Efter man har spenderat senaste åren att spela path of exile till och från så krävs det extremt mycket från D4 att vara värt att köpa för 700kr och då ska det tilläggas att Diablo 2 är ett av mina favoritspel någonsin (Diablo 3 not so much)

Medlem

The Digital Deluxe Edition of the game will cost $89.99 and include access to the game, up to 4 Days Early Launch Access

Sluta preordra den här skiten, såna här grejer är så patetiska

Medlem
Skrivet av kayl:

The Digital Deluxe Edition of the game will cost $89.99 and include access to the game, up to 4 Days Early Launch Access

Sluta preordra den här skiten, såna här grejer är så patetiska

Det är ju bra ju, då blir det färre som ska in exakt samma sekund vid huvudsläppet. De lär inte släppa ladder säsong 1 i förtid ändå, så jag ser det bara som positivt och ökar chanserna att jag får spela direkt vid släpp

Medlem

Perfekt med släpp i början på Juni. Då är det patchat och klart till hösten när man börjar sitta inne igen

Medlem
Skrivet av maniac:

På dagen D av alla dagar. Kan det vara ett sammanträde?

Hah, true. Det är nog ingen slump.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Hah, true. Det är nog ingen slump.

Sammanträffande ska det såklart vara, skyller på att telefonen valde fel ord. Men du förstod vad jag menade i alla fall haha


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Men lol typiskt , aja ska förboka med lets kick 😈 ass and take names!

Medlem

Det blir på en röd måndag för oss svenskar, då det är nationaldag.

Medlem
Skrivet av deathtoyou:

Men lol typiskt på midsommarafton, aja ska förboka med lets kick 😈 ass and take names!

Har du inte koll på de svenska högtidsdagarna?! Vafalls.

Medlem

Själv ska jag inte förboka, då jag gärna vill veta vad jag köper. Känns klokast.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Gnällkuk
Skrivet av deathtoyou:

Men lol typiskt på midsommarafton, aja ska förboka med lets kick 😈 ass and take names!

Nationaldagen, inte midsommarafton.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk

Suck...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

<Uppladdad bildlänk>

Suck...

Folk kommer köpa ändå oavsett vad någon här skriver men jag håller med dig. Bryr man sig överhuvudtaget om diablo som varumärke ska man låta bli att förhandsboka detta.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Gnällkuk
Skrivet av magma:

Folk kommer köpa ändå oavsett vad någon här skriver men jag håller med dig. Bryr man sig överhuvudtaget om diablo som varumärke ska man låta bli att förhandsboka detta.

Ja, det blir ju typ som en 20-mannaprotest på mynttorget på ett beslut som redan vunnit laga kraft.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

12
Skriv svar