Kolla in Judas - storydrivet fps från Bioshock-skaparen Ken Levine

Robot
Kolla in Judas - storydrivet fps från Bioshock-skaparen Ken Levine
ZF
Medlem

Kommer det kosta 30 eller 70 silver-€ tro.

Medlem

Ser lovande ut, har de verkligen slopat last gen konsollerna? hurra isf

Gnällkuk

Var det ens 1s sammanlagt gameplay? Kan vara ok,men just nu känns det rätt mellow för min del iaf.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Håller med om att det är trevligt att man slopat förra generationens konsoler.
Det är ju inte bara grafiken som blir mer avancerad och bättre utan även andra system bakom spelet med.
Rymden var också den platsen jag misstänkte att man skulle placera nästa Bioshock, även om det inte är Bioshock... Men det är ju det ändå. Av någon orsak kom jag att tänka på den där mytomspunna uppföljaren som aldrig kom till det första Prey spelet (2006).

Medlem

Ser grymt ut! Får verkligen gamla Bioshock feelings av trailern... hoppas det blir bra!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Estetiken och även grafikmotorn ser ut att vara hämtad från Infinite, så även karaktärsmodellerna. Jag tror Ken har tagit med sig saker in i detta spelet som inte fick plats i just Infinite. Ser fram emot det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Som det kan bli. Reagerade knappt över denna trailern under showen, men nu är den väldigt imponerande.

Hamnade plötsligt högt upp på min intresselista.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Taggad, älskar Bioshock.

eld
Medlem
Skrivet av s3ng:

Håller med om att det är trevligt att man slopat förra generationens konsoler.
Det är ju inte bara grafiken som blir mer avancerad och bättre utan även andra system bakom spelet med.
Rymden var också den platsen jag misstänkte att man skulle placera nästa Bioshock, även om det inte är Bioshock... Men det är ju det ändå. Av någon orsak kom jag att tänka på den där mytomspunna uppföljaren som aldrig kom till det första Prey spelet (2006).

"Tänk om de tar bioshock upp till rymden"

Alla systemshock fans gråter

Medlem

Fick ordentliga Bioshock vibbar av det lilla man fick se vilket enbart är positivt då de spelen enligt mig varit riktiga pärlor. Uppskattar mer och mer storydrivna spel igen då jag tycker "open world" spel blivit oerhört överetablerade.

Medlem

Ser spännande ut! För min del så har Bioshock-spelen varit bra, men jag har alltid känt att något saknas. Kan inte riktigt sätta fingret på vad. Hoppas den pusselbiten faller på plats k samband med släppet av Judas.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Väldigt intetsägande trailer, och ganska kasst röstskådespeleri. Men Ken Levine har hittills inte levererat ett dåligt spel, så förhoppningsvis är det här bara en dålig trailer till ett bra spel.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Så lite intressant ut. Starka Bioshock-vibbar från delar av trailern.

It's not a lake, it's an ocean

Verkligen starka BioShock-vibbar. Älskar det jag ser, både atmosfär och design. Hoppas det inte ligger alltför många år bort.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Helt bioshockad! Ser lovande ut!

Medlem

Så Kevin Levine lämnade Take2 för att grunda ett eget bolag som skulle arbeta med hans drömspel som var något annorlunda och smalare till sin karaktär och alla dessa år har lett fram till: ännu en System Shock-klon!

Medlem

Ser mycket lovande ut 🙃


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag trodde helt ärligt när jag såg trailern att det var ett nytt BioShock.
Äger alla BioShock spelen men inte spelat igenom något av dom...
Så blir väl ett köp av detta också bara för att ha... eller nått....

Inaktiv

Verkligen starka vibbar av BiosHock

Gen
Medlem

Efter gudomliga Bioshock Infinite så har man sannerligen längtat efter dagen då Ken Levine skulle släppa något nytt.

Medlem

Ser lovande ut 👍

Skrivet av Tubb3:

Ser spännande ut! För min del så har Bioshock-spelen varit bra, men jag har alltid känt att något saknas. Kan inte riktigt sätta fingret på vad. Hoppas den pusselbiten faller på plats k samband med släppet av Judas.

Det kan ju vara att tidigare studios har blandat sig för mig i hans arbete, den här gången gick det ju så långt att folk undrade om han hade blivit tokig. Vi får se när det släpps Jag tror i början på 2024.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bioshock är så bra spel så detta kan verkligen bli något riktigt bra

Medlem
Skrivet av eld:

"Tänk om de tar bioshock upp till rymden"

Alla systemshock fans gråter

Ja jo. Bioshock Infinite är ju inte direkt likt System Shock kan jag själv tycka dock.

1
Skriv svar