Malmö: AFA-anhängare gick till attack mot polisen

Medlem
Malmö: AFA-anhängare gick till attack mot polisen

Vad fan är det för fel med folk?! Seriöst?!
Kollade precis på aftonbladets TV. ( http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article45913... )
Jag blir fan ledsen inombords hur folk beter sig mot våra poliser.. Jag ger 100% support att göra vattenkanonen laglig igen. I detta fallet borde polisen gå så långt till dra sina tjänstevapen..
skott i nacken är vad sådana idioter förtjänar!
argh! blir så bara arg!

Edit: Nu har jag nog fått ut all ilska
Edit: Typo's

Medlem

Elchocksbatonger som en aggressivare polis FÅTT använda. De måste förstå att sådant beteende kommer kosta

Medlem

"Bättre" klipp finns här:
[http://www.liveleak.com/view?i=2bb_1236435269]

Personerna i videon... ja... de står inte högt hos mig kan vi säga.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Here we go again....


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Here we go again....

Men det slutar ju aldrig

Medlem

suck ja
AFA...... SUCK


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tyckte rubriken var lite aftonbladet.

men håller med om att man blir rent av lite frustrerad över detta. är det så jävla omöjligt att demostrera utan att ah sönder allt.

min nya hobby kommer nog att bli att åka på demostrationer och dokumentera folk som inte sköter sig och sedan anmäla dom.
spelar ingen roll om det är afa,nazister ellr idioter allmänt.
dom ska LÄRA SIG VETA HUT!!


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

En massa miffon, skulle inte direkt förvåna mig om dom inte ens vet vad det är de "demonstrerar" emot.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

haha människor alltså..

rolig snubbe som försöker sparka ner polisbilen dock, haha AAAARGGH (frontspark)

synd att dem förstör för dem seriösa människorna som tagit sig dit för att demonstrera, inte för att jag bryr mig så mycket om orsaken så har folket rätt till en fredlig demonstration oavsett orsak

kudos till alla dem i gula västar som försökte lugna ner småbarnen i alla fall!

Inaktiv

Två fårgor från en nuub på AFA.

1. Hur vet vi att det är just afa som är på videorna?

2. Vad har AFA emot Isreal?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

^- Det är människor knutna till AFA, eftersom det är ganska löst sammanhållning inom hela AFA så är det svårt att säga till 100% att tillhör dom. Men personligen tror jag inte att stora delar av dom var AFA, för de brukar bestå av svenska övermedelklass kids som tror att dom är något eller inte har något bättre för sig. Men många av demonstranter som inte var maskerade såg ut att kanske ha personliga band till konflikten där nere, då har jag mycket mer "förstående" för hur det kunde sluta såhär.

Men det är samma sorts personer som inte förstår att deras inställning förstör för resterande 6900 st som var där för att demonstrera.

Medlem
Skrivet av Ragganof:

Tyckte rubriken var lite aftonbladet.

Var det därför du klickade på den?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hehe tycker det ser komiskt ut när de går mot vissa av bilarna.
- Jag är frustread, nu ska jag slå på bilen. Aaarrrgh!

Och så händer det liksom ingenting. Sen kommer de på det själv också och pratar ihop sig om vad de ska göra sen för att sen gå mot de vanliga piketbilarna. Ser bara fånigt ut.

Var var polisen förresten? Brukar de stoppa sånt eller försöker de först att bara skilja bråkstakarna?


signatur

thank you, come again

Medlem

Tårgas + vattenkanon = AFA lose.


signatur

yolo

Medlem

Har inte polisen vapen med gummikulor eller något sådant som dom kan använda?

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Tårgas + vattenkanon = AFA lose.

Håller med. Tårgas och vattenkanoner borde börja användas.

Jag skulle bara skratta åt någon som blivit utsatt för en vattenkanon eller tårgas och sedan gnäller om det.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

00a
Medlem

Man blir så jäkla förbannad när man ser det här. att få se en bil glida in med vattenkanon monterad hade gjort mig grymt nöjd. tycker de borde skaffa någon typ av hjälpmedel som kan driva bort dem. Men sen förstås finns ju alltid risken att det kan skapa fler problem än det löser.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Har inte polisen vapen med gummikulor eller något sådant som dom kan använda?

Skulle de använda vapen så kommer media att anklaga poliserna för att ha använt "övervåld", sen så blir de kallade rasister.

Medlem

Man kan undra vad de önskar vinna på denna skadegörelse. "Waah, jag drog loss ett torkarblad! Ha, jag sparkade sönder en lampa! Nu fick jag verkligen framfört min åsikt." Jag antar att de bara är där för att det är roligt att slå sönder saker. Kudos till alla demonstranter som avstår från sådana här dumheter.

Medlem

Tänt var det här! BOOOOM, så var denna saga slut.
Men seriöst, var fan är polisen?
Tycker polisen ska ta sina betonger och slå ner dom..


signatur

Wai

Inaktiv

Underbar ide Noken8. Det bästa sättet att visa att våldsammt betende är fel är med mer våld


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Annars så kan man bygga ett fängelse där det finns över tio tusen celler och kasta in dom där...


signatur

Wai

00a
Medlem

Du är ju full av bra ideer godnoken;)

Dock tycker jag att polisen ska kunna knuffa bort dem när de börjar förstöra...

Medlem

Dem borde ha en stor minigun som sprejar ner hela demostration.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Annars så kan man bygga ett fängelse där det finns över tio tusen celler och kasta in dom där...

Och vem ska betala det?

Nej, ge dem böter, SÅ att vi får nytt fängelse!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

evh
Medlem
Skrivet av MacNille:

Dem borde ha en stor minigun som sprejar ner hela demostration.

Du är inne på nått där. Väldigt effektivt men kladdigt dock. :heart:


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Åh, jag är med på filmen.
Kan ju lika gärna skriva "Malmö FF-firman-anhängare".

Och ja, hela demonstrationen borde man avrätta! För alla som var där och demonstrerade begick skadegörelse och som alla vet (iaf MacNille) så är det dödsstraff på skadegörelse i Sverige.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Apkungen på pikébilen toppar nog det mesta jag sett.

Medlem

Att bruka våld mot extremister kommer inte precis att lugna ner dem om någon trodde det. Plus att statligt våld mot demonstranter också brukar kopplas till en form av extremism.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

"Bättre" klipp finns här:
[http://www.liveleak.com/view?i=2bb_1236435269]

Personerna i videon... ja... de står inte högt hos mig kan vi säga.

!!men för faan satans jävla snorungar!

HEJA POLISEN!

slå dom hårt! satans snorungar!


signatur

R.I.P The_maxx

Skriv svar