Spana in din Playstation-statistik i årets Wrap-Up

Robot
Spana in din Playstation-statistik i årets Wrap-Up

Och andra roliga siffror, som hur många gånger vi jamat i Stray.

#Playstation-wrap-up


Medlem

Trodde Beat Saber var det jag spenderat mest timmar med men tydligen var det Death Stranding igen precis som det var 2019 😆

Medlem

Tror vi att Microsoft kommer med något liknande till Xbox? Är osäker på om jag faktiskt vill veta hur många timmar jag har lagt på spelande detta år...


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Alltid lika spännande statistik! Jäklar vad jag lirade Rocket League i början av året. Har inte spelat det sen i somras i princip, men ligger kvar på första plats. Har även rätt många timmar i Ragnarök. Grymt bra spel! Callisto Protocol lär hamna på denna listan sen också.

Medlem

Lite trist att de absolut måste lägga in reklam för PS Plus i slutet. Syns vad deras syfte var egentligen.

Medlem

Det är spännande att jämför med andra år, då jag i år hade lägsta antal speltimmar på playstation någonsin, 43. Det säger en hel del om hur utbudet från Sony i år/ förra året, verkligen inte passade min smak. Hoppas på ett starkare år för Sony 2023!

Medlem

Upptäckte Kingdom Come Deliverance i år, jädra vilket bra spel, dock lång startsträcka. Inte färdig än, men har kommit en bra bit på vägen. Elden ring var väl ingen direkt överraskning:

Medlem

Tar vi då även med Nintendos:

Medlem

Konsolspelande i år har varit dött.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Redaktör
Ponny

Säger som i den andra tråden: 666 😈😈😈timmar


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:

Konsolspelande i år har varit dött.

https://i.imgur.com/Evbhcjc.png

Samma här. Alla dessa årliga tillbakablickar får mig bara att reflektera över hur många onödiga prenumerationer jag har.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

34 Timmar gjorde jag tillsammans med Playstation 5 år 2022 innan jag gav upp och sålde konsolen.

Spenderat mer tid med min PC och Elden Ring.
319,3 Timmar.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

2022 har hittills vart ett risigt spelår, tydligen 0 Spelade spel !


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Totalt 488 timmar vilket var 8% mer än förra året. Blev många timmar med Rogue Company då det har varit det jag kört online med kompisarna.


signatur

PSN: Swede_78

Medlem

Min redditaktivitet 😭


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Har bara spelat två spel till PS4 detta år: Skywalker Saga (77 h, inte klar men ledsnat och gett upp) och GoW Ragnarök (62 h and counting).

Övrig tid har lagts på Switch, men troligen inte mer sammanlagd tid. Det fanns visst ett wrap för Nintendo också?

Medlem

Jag…jag vet inte. Fick på min mail sonens nya konto och sammanställning som skapades för nån vecka sen med egen mail 😅


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Medlem

Mest spelat 2022
1) Assassin's Creed Origins (köptes för 2,5 månader sedan)
2) Horizon Forbidden West
3) Assassin's Creed: The Eizo Collection
4) Souldiers
5) Ys IX: Monstrum Nox

585 timmar offline, 0 timmar online.
102 spel.
466 trophies.

Medlem

Vill inte visa upp mina timmar, kan säga att jag har spenderat FÖR mycket tid på spelandet detta år. 🫣😁

Medlem
1
Skriv svar