Årets spel - FZ auktionerar ut muskulös MSI-speldator!

Robot
Årets spel - FZ auktionerar ut muskulös MSI-speldator!

Snart kan du buda hem en speldator från MSI - så här bra presterar den!

#msi-meg-aegis-ti5, #årets-spel


Medlem

Ser ut som framtiden!

Medlem

Bra försök att få in en ondsint transformer hos någon 😉

Medlem

Har de fått inspiration från No Man's Sky och framför allt arten Korvax?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Det där är, det där är... en makalös design. För den goda sakens skull skulle jag buda på den men då blir det för den goda saken och kanske inte för den goda smaken.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Herrejesus vad ful den var... i vilket hem passar den där in egentligen! Hade behövt ha den i en garderob.

Medlem

Ser ut som att man ska kunna åka på den


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

För snålt med USB-portar, men designen omöjliggör ändå köp. X)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Va är det där för jäkla spaceship?! Hade aldrig fått ha det chassit i huset för sambon😂
Innehållet dock är de inget fel på!

Medlem

Jag undrar hur den får luft.

Den verkar få luft tydligen 😁

https://www.youtube.com/watch?v=DZ8TnwhPJtE

Lycka till!

Medlem

En 8 årig kille fick hjälp av Michael Bay att designa en dator.

Medlem

Ajaj 50 papp och bara ett 3080 i det

Medlem

asså lådan... jag gillar den men samtidigt är det något som är cursed!

Medlem

En som älskar motorcyklar borde gilla designen, får mig att tänka på Ducati. Hoppas den drar in fint med flis! Fluff cancer!

Medlem

Chassit ser ut som en fågel sittandes på en gren, som häcklar dig - för du passerar fågelns ort längst gångbanan.

Detta är ändå ett bra initiativ mot en god sak och jag hoppas vinnaren får åtminstone en FZ-sticker, för att märka upp sin vinst.

Medlem

Jag vann budet på datorn från förra året så jag skippar nog den här, designen till trots.

Redaktör
Skrivet av Majorkraft:

Ajaj 50 papp och bara ett 3080 i det

Det var nypriset. I auktionen kostar den vad budgivarna är beredda att betala.


signatur
Medlem
Medlem

Oj helsike vilken ful en.

Medlem

Får Claptrap-vibbar av den där lådan...

Medlem

En 3080 och två generationer gammal processor. Ska bli kul och se vad priset slutar på.

Medlem

Det mest intressanta var väl mängden RAM-minne som räcker gott till 8 gaming-datorer (även om jag vet att det är 4x32Gb). Kunde inte bry mig mindre om utseendet på chassit tbh, och anledningen är i första hand var pengarna går.
Jag gillar ändå att ni (på FZ) gör en sån här auktion...vet inte riktigt vad jag ska med en sån dator till då jag har en nästan lika bra rent komponentmässigt, men det får bli ett bud på ren princip,

...och jag leder, wohoo!

Redaktör
Skrivet av Ender:

Det mest intressanta var väl mängden RAM-minne som räcker gott till 8 gaming-datorer (även om jag vet att det är 4x32Gb). Kunde inte bry mig mindre om utseendet på chassit tbh, och anledningen är i första hand var pengarna går.
Jag gillar ändå att ni (på FZ) gör en sån här auktion...vet inte riktigt vad jag ska med en sån dator till då jag har en nästan lika bra rent komponentmässigt, men det får bli ett bud på ren princip,

...och jag leder, wohoo!

❤️


signatur
1
Skriv svar