Snabbkollen - Släpps Diablo IV i tid?

Robot
Snabbkollen - Släpps Diablo IV i tid?

6 juni är releasedatumet. Kommer det hålla?

#diablo-iv, #snabbkollen


Medlem

Jag tror de kommer släppa det, men man bör vänta ett halvår innan man köper det för att få en bra upplevelse

Medlem

Kommer det släppas i tid? Ja.
Kommer det vara i färdigt skick när det släpps? Vem vet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det släpps i tid, men HUR det släpps är en jävla lotteri känner jag.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Ja, problemet är ju inte om det släpps i tid eller inte. Det är ju ett större problem om det släpps i tid, men inte borde.

Inaktiv

Om det släpps i tid men inte går att spela, har det då släppts i tid? #filosofiskatimmen

Medlem

Ospelbart dag 1. Vänta några veckor innan köp tror jag på.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Personalen tror att det krävs mycket "crunch" för att nå och om det får mer uppmärksamhet kanske Blizzard känner sig tvingade att försena det.

Medlem

Ja, men trasigt.

Så kommer vi leva med att folka klagar att det är trasigt för folk är puckade inte ser ett team senaste åren.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det kommwr släppas i tid på utvecklarnas blodiga ryggar. Sedan kommer det behövas patchas

Medlem

Blir nog strul de första dagarna men de kommer gissningsvis hålla datumet.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det enda spelet Blizzard har försenat de senaste tio åren är World of Warcraft: Shadowlands, och det blev skit ändå. Så jag är bergsäker på att vi kommer se en release 6 juni 2023

Medlem

Vill att de ska fördröja det om det behövs...

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Vill att de ska fördröja det om det behövs...

Dom har arbetat på spelet minst sedan 2015 jag tror dom har haft gott om tid på sig

Inaktiv

Jag tror det släpps i tid. Återstår att se om servrarna pallar trycket dock.

Medlem
Skrivet av Keima:

Dom har arbetat på spelet minst sedan 2015 jag tror dom har haft gott om tid på sig

Det beror väl på om det inkluderar den tid som användes innan dem startade om på en ny kula med spelet.

Medlem

Ja den släpps 6e Juni men sen börjar resan med alla buggar som måste fixas

Medlem
Skrivet av Keima:

Dom har arbetat på spelet minst sedan 2015 jag tror dom har haft gott om tid på sig

Ja men med tanke på all skit företaget gått genom på sistone så ser jag faktiskt hellre ett bra spel än något vi tycker ska vara klart nu.

1
Skriv svar