Så här ser nya Isaac Clarke ut i Dead Space-remaken

Robot
Så här ser nya Isaac Clarke ut i Dead Space-remaken

Vad har du under hjälmen, Isaac?

#dead-space


Medlem

Mjaaaaaaaaeeeee...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Tycker dom kunde använt hans utseende från Dead Space 1/2/3 och bara uppdaterat det för högre upplösning/detaljrikedom, kommer vara konstigt att höra hans röst från "fel" ansikte.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Detta är minsann ett tabbe, både fejset och att han inte längre är en tyst protagonist.

Medlem

Va så länge sedan man spelade så man skulle väl inte sett skillnad om man inte grävde fram gamla bilderna och sen bar han väl typ nästan alltid hjälm så man såg väl ändå inte hur han såg ut...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Va så länge sedan man spelade så man skulle väl inte sett skillnad om man inte grävde fram gamla bilderna och sen bar han väl typ nästan alltid hjälm så man såg väl ändå inte sett hur han såg ut...

För min del var det bara någon vecka eller två sedan jag och polare körde igenom Dead Space 3 i coop, så hans ursprungliga ansikte var rätt färskt i minnet


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Det är så synd att Callisto Protocol floppade pga nybörjarmisstag. Det såg ju så grymt ut.

Nu hopas Dead Space remake blir supersuccé. Grafiken är i alla fall overkligt bra.


signatur

Memento Mori

Quake-konnässsör

What is that face! No no no no

Ähh spelar väl ingen roll hur karaktären ser ut. Remaken är till för nya spelare ändå, känns som man har spelat sönder Dead Space 1 tillräckligt endå.

Avstängd

Skitsnygg! Jag hade!

Gnällkuk

Kan inte påstå att jag bryr mig speciellt mycket, inte så ofta han inte är hjälmbeprydd. Hade inget minne av att han ens hade ett fejs faktiskt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare

The F ..

Medlem

Jag tycker han påminner lite om Christer Fugelsang

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Detta är minsann ett tabbe, både fejset och att han inte längre är en tyst protagonist.

Tycker tyst protagonist kan vara det mest inlevelselösa man kan uppleva i annars riktigt bra spel, så off att inte ens reagera i de mest extrema situationer eller dialoger.

Funkade dåligt redan i HL1 även om det är 10ggr värre om spelet har cutscenes.

Medlem

Oh boy that's terrible


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Look how the massacred my boy…

eld
Medlem

Det är ju ändå en ganska logisk förklaring:

Skrivet av Dave Lister:

Tycker dom kunde använt hans utseende från Dead Space 1/2/3 och bara uppdaterat det för högre upplösning/detaljrikedom, kommer vara konstigt att höra hans röst från "fel" ansikte.

Medlem

Är inte Isaac kring 50 års ålder i första spelet? Känner att nya ansiktet passar bättre till hans ålder.

Medlem

Trodde först att det var en bild på Adam Sandler... Till mitt försvar så hade jag inte glasögonen på mig.

Medlem

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH VAD I HELVETE ÄR DETTA?

1
Skriv svar