Epic Games store ger bort 15 spel fram till nyår

Robot
Epic Games store ger bort 15 spel fram till nyår

Och drar även igång en saftig rea.

#Epic-games-store, #nyhetstips


Medlem

Tack Epic Games!

Medlem

Jag har klickat hem 297st gratisspel på Epic, mest skit men ändå. Missat 4st spel sedan dom startade i slutet av 2018. (play for free spel borträknade)

Medlem

Riktigt bra rabatt som gör många av spelen billigaste de någonsin har varit

Men har samlat på mig en del spel nu så vill inte köpa mer närmaste tiden annars skulle jag nog köpt några

Ingen jul utan gratisspel från Epic.

Medlem

Kul tradition men jag har redan så många spel liggande som jag inte hunnit med än. Sen skaffade jag PS Extra så nu har jag en massa spel där jag vill spela också. Får se om jag orkar claima dessa spel.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Har någon lista över vilka spel det gäller läckt än? Den brukar alltid läcka har jag för mig

Medlem
Skrivet av Pickadoll:

Jag har klickat hem 297st gratisspel på Epic, mest skit men ändå. Missat 4st spel sedan dom startade i slutet av 2018. (play for free spel borträknade)

Jag har missat sex spel totalt (tror jag), visst mycket är skit, mer än hälften har jag inte provat. Men jag har också spelat rätt mycket på några av spelen.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Har någon lista över vilka spel det gäller läckt än? Den brukar alltid läcka har jag för mig

Hittar ingen läcka

Men dagens spel tror folk blir Horizon Chase Turbo.
Ledtråd finns på paketet vad det kan vara

Medlem
Skrivet av Karmak:

Hittar ingen läcka

Men dagens spel tror folk blir Horizon Chase Turbo.
Ledtråd finns på paketet vad det kan vara

Vilket har skänkts bort tidigare, så inte otippat, men lite av en besvikelse om så är fallet.

Skrivet av anon_332911:

Är det nu folk blir jättearga för de inte får rätt gratisspel

Yep, har redan Bloons TD 6 på Steam och telefonen så nu blir det att kontakta Epics kundtjänst!!1

Medlem

Kul men trist att de samtidigt går ut med att stänga alla onlineservrar för unreal tournament spelen.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Älskar deras kuponger. Att få 25% rabatt på spel som redan säljs till reapris är ju grymt faktiskt.

Medlem

Kan man köpa spel på Epic?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Avstängd

Betalar hellre på Steam än att få gratis av Epic.

Geeks Gaming
Skrivet av Hipshot:

Kan man köpa spel på Epic?

Hahaha, lite så känns det som 😂

Medlem

Tackar och tar emot.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

240 spänn för God Of War till PC med kupong, ja tack.

Medlem

shit jag som knappt kommer ihåg att kolla en gång i veckan, nu måste man alltså kolla varje morgon


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Miindz:

240 spänn för God Of War till PC med kupong, ja tack.

https://www.webhallen.com/se/product/171139-God-of-War-Playst...

49 spänn

Medlem

Batman nästa då? Det är en fladdermus på paketet. Den trion har man ju redan fått och Lego Batman trion också.

Medlem

Tänkte köpa FIFA 23 (ja, jag vet) men lyckas inte ens logga in i klienten på PC. Det är väl inget AAA spel som är gratis just nu? 🤔

Medlem
Skrivet av Pickadoll:

Jag har klickat hem 297st gratisspel på Epic, mest skit men ändå. Missat 4st spel sedan dom startade i slutet av 2018. (play for free spel borträknade)

Nått liknande här. Skulle byta bort allihopa omgående mot 1 spel man faktiskt vill spela

Medlem

Åh har det redan gått ett år. Dags att åter igen utöka spelbiblioteket hos Epic med spel jag aldrig kommer installera.

Inaktiv

PS4 dock men bra pris för de som har en sådan och vill spela GoW

1
Skriv svar