Öppen beta av Ruse

Robot
Medlem
Öppen beta av Ruse

Spelade Stängda Betan, helt ok spel faktiskt, vore nog ännu roligare om man kunde spela mot polare, som nu.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Meh, försökte tipsa er om det här förut, men det blev serverfel gång på gång.

Medlem

Är det alltså meningen att tanksen skall vara enormt stora, typ som en ladugård? Hmm, på en annan bild är dom normalstora, soldaterna likaså...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vad tycker folk om detta? Vill veta innan jag laddar ner något förmodat skräp


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av conthox:

Är det alltså meningen att tanksen skall vara enormt stora, typ som en ladugård? Hmm, på en annan bild är dom normalstora, soldaterna likaså...

Dina trupper ändrar storlek när du zoomar in och ut.

Medlem

Aha, ok.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Riktigt roligt spel!

Medlem

Det är inget RTS i vanlig mening. Det är mer taktik och risk över det hela.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Bara jag som inte kan få hem klienten? Inget händer när jag trycker på "Install Game" (Ja, har Steam -_-)

Medlem
Skrivet av cruuse:

Bara jag som inte kan få hem klienten? Inget händer när jag trycker på "Install Game" (Ja, har Steam -_-)

Vet inte om de har problem just nu. Friends-grejen fungerar inte för mig iaf.

Medlem

Inget händer för mig heller. Bara går tillbaka till spelsidan.

Medlem

steam har haft underhållsservice men är nu igång igen. Har sett fram emot detta spel.:D

Medlem

Vad najs, jag var med i stängda betan och detta är riktigt skoj.

Medlem

Allvarligt kan Ubisoft+PC bara inte bli bra sedan dom har börjat fokusera på PC.


signatur
Medlem

Har lyckats köra 3 matcher online nu. Har varit massor med random disconnects både från mig och andra, och när folk inte disconnectar så är det extrem ping eller något. Blir alltid "Waiting for..." skyltar som kommer upp. Sen går det inte att stänga av sin mic i lobbyn, a la AvP 3, så jag måste fysiskt rycka ur den för att inte göra alla andra döva.

Spelet i sig är rätt okej. Ser bra ut, fungerar som det ska, men egentligen är det bara en modernisering av Z i andra världskriget-format.

Var lite intressant, men inget jag kommer köpa eller tanka.

Medlem

Hmm, mitt spel vägrar starta då windows säger att ruse slutar fungera... någon som har haft liknande problem?

1
Skriv svar