Köpes: Svenska PC Gamer & PCGW ca 2004-2006

Medlem
Köpes: Svenska PC Gamer & PCGW ca 2004-2006

Av nostalgiska skal skulle jag vara intresserad av att fa tag pa diverse gamla nummer av svenska PC Gamer och PC Gaming World fran runt 2004 till 2006. De jag ar mest pa jakt av ar PC Gamer nummer 115 och 2004-02-numret av PCGW, men aven diverse andra nummer fran den tidsperioden ar relevanta.

Har varit svart for mig att leta runt pa Tradera osv. eftersom jag bor i USA nufortiden, men om det finns nagon privat saljare har sa skulle jag vara mycket intresserad. Sjalvklart star jag for internationell frakt och andra avgifter!

Medlem

Vad är ett ungefärligt värde per tidning isf? Kan eventuellt ha någon tidning någonstans men vill veta lite priser och så innan jag börjar rota runt bland mina lådor i garderoben. Om jag inte har just de du letar efter så vore det ändå kul att veta vad värdet ligger på idag


signatur
Medlem

Kan hända att jag också har ett gäng nummer kvar hemma hos päronen från den tiden som jag skulle kunna titta efter i mellandagarna, men vore som sagt intressant att veta värdet först ☺️

Medlem

Jag önska att alla gamla tidningar fanns i i nån form av e-tidning online.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Jag önska att alla gamla tidningar fanns i i nån form av e-tidning online.

Håller med

Medlem

Jag har sannolikt en drös från den perioden liggandes hemma hos päronen - om du kan vänta några veckor ska jag kika när jag besöker dem över jul.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Skulle nog inte saga att vardet ligger jattehogt i och med att det mest ar ett sentimentalt varde, men kan helt klart tanka mig att lagga hundra kronor eller sa per tidning for de fatal jag verkligen vill at och kanske 20-50kr eller sa per ovriga. Star dock for frakten som sagt! Har ingen som helst bradska har, sa hor garna av erbjudanden alltmed tiden om nagon hittar nagot i gamla forrad!

Medlem

Samlar på svenska PCG och har en nästan komplett samling.

Vill tyvärr inte göra mig av med några tidningar. Däremot har jag två ex av en hel del nummer, bland annat 115. Den får du gärna om du betalar frakt.

Kan ju höra av dig via dm.

Lite att stå i inför jul, vet inte hur snabbt jag kan skicka iväg, men den är din om du vill ha den.

Medlem

Absolut intresserad, skickar ett dm!

1
Skriv svar