Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?
Medlem

Evil West och The Great Ace Attorney Chronicles på Steam Deck.

Medlem

Blir nog att variera lite mellan Ghostwire Tokyo och MW2. Trodde inte att jag skulle gilla Ghostwire faktiskt men det blir bara roligare för varje sekund som går. Väldigt speciellt spel men oerhört kul.

Ambassadör
Xbox

Ska dra igång High On Life är det tänkt!


signatur

Jump in.

Medlem

Ute på resande fot så det blir lite Real Boxing 2 på nallen.

Ain
Medlem

Hunt Showdown, nytt event! Vill snabbt till krag.

Medlem

En rabattkupong + 65% rabatt på guardians of the galaxy så trillade priset ner till 138:-, så testar en runda ikväll.

Medlem

Spelar om Uncharted 4 på PC. Jäklar vilket mästerverk det var/är, underhållningen, grafiken och känslan for detaljer 👌

Medlem

Callisto Protocol !

Medlem
Skrivet av B-itta:

Spelar om Uncharted 4 på PC. Jäklar vilket mästerverk det är, underhållningen, grafiken och känslan for detaljer 👌

Jag tyckte det blev lite repetitivt efter ett tag med allt klättrande, men annars sjukt grymt spel !

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Jag tyckte det blev lite repetitivt efter ett tag med allt klättrande, men annars sjukt grymt spel !

Yes hade dem förkortat spelet med lite mindre klättring och mindre horde av fiender så hade jag hållt det som en av mina favorit spel.

Medlem

High On Life,har kommit en bit in nu.
Tycker det är kul med alla referenser till spel,film och en massa humor.
Kan rekommendera spelet om personen inte är av den känsliga typen för det är mycket ickepk och ickewoke skämt i spelet.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Självklart The Witcher 3

It's not a lake, it's an ocean

High on Life och lite God of War Ragnarök.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Wow: DragonFlight och MW2

Medlem

The Witcher 3 ps5 upgrade, kanske nån dlc som jag aldrig rört. Och grinda lite Gran Turismo, sen på bollen som jag är.

Skägg.
10 Chambers

Witcher 3 och High on Life. Modern Warfare 2.


signatur
Medlem

Precis tagit sista bossen i Midnight Suns
Köpte Generation Zero på rean därefter och startar det imorgon

Medlem
Skrivet av Aggur:

En rabattkupong + 65% rabatt på guardians of the galaxy så trillade priset ner till 138:-, så testar en runda ikväll.

Ett mycket bra spel

Medlem

Inga konsoller just nu, så får bli Super auto pets... Ljuvligt beroendeframkallande

Medlem

Witcher 3 ofc. Och wh3 total war 😎


signatur

Allätare

Medlem

Oh F... Here we go again...
Klart det är Witcher III - fresh start, och lär väl inte spela färdigt den här gången heller. Men jag brukar välja ett spel strax före jul och sätta upp som målsättning att spela färdigt innan nyår, så... vem vet...

Medlem

The Witcher 3 för första och sista gången


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Jag ska peta lite på FF7 remaken.

Aldrig riktigt lirat Final Fantasy ordentligt förutom FFXIV

Medlem

Cyberpunk 2077

Medlem

Här är det full NES nostalgi på julhelgen.
Alwa's Awakening på Original-kassett på Original-konsol (USA/NTSC/60Hz). 
(i 4:3 läge på min gamla underbara Sony KV-28LS35 CRT från '01)

1
Skriv svar