Dragon Age uppdaterat och filmat

Robot
Medlem
Dragon Age uppdaterat och filmat

Redan Awakening! Jag håller fortfarande på med min andra genomspelning av standard spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Some players were experiencing increasingly long load times. A major cause of this problem has been fixed.

Haha, snarare varenda kotte.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ska bli intressant å prova det senare ikväll


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blev mycket bättre laddningstider nu.

Dock så fungerar inte pickpocketing efter patchen.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Undrar fortfarande om man borde plocka bort utrustningen på de gubbarna man inte använde / kommer att använda / får använda i Awakening bara för att vara på den säkra sidan... Kan ju tjäna ett par slantar på det.

Medlem

Dragon Age: Origins - Awakening... det lär ju vara ett av historiens sämsta namn.

Medlem
Skrivet av soda:

Dragon Age: Origins - Awakening... det lär ju vara ett av historiens sämsta namn.

Spelet heter Dragon Age: Origins
Expansionen heter Dragon Age: Awakening, hur svårt är det?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hmm... Varför kommer jag till FZ recension av BFBC2 när jag klickar på "expansionen" länken? >_>

Medlem

Inga långa laddningstider här, men visst tackar man ja till en patch.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Some players were experiencing increasingly long load times. A major cause of this problem has been fixed.

Haha, snarare varenda kotte.

Jag har aldrig haft några problem med laddningstider, snarare så har det varit snabbt för mig. Men trevligt med en expansion, där flög väl 100 timmar till om det är lika stort som vanilla.

Medlem

Blir ju nästan illa tvungen att lira om hela spelet igen för att kunna fortsätta nu

Alla mina sparade spel försvann när jag glömde ta backup av de och formaterade om datorn :/

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Some players were experiencing increasingly long load times. A major cause of this problem has been fixed.

Haha, snarare varenda kotte.

Inte jag... SSD disk är rätt skönt

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av soda:

Dragon Age: Origins - Awakening... det lär ju vara ett av historiens sämsta namn.

Spelet heter Dragon Age: Origins
Expansionen heter Dragon Age: Awakening, hur svårt är det?

Rätt svårt verkar det som, jag lät mig luras av att både FZ och "patch-notes":en omnämnde spelet som "Dragon Age: Origins - Awakening". Det var inte meningen att göra herrn upprörd med min okunskap!

Medlem

Enda bra med videon var sagan om ringen musiken.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Aningen sent fix för laddningstiderna. Så vida patchen inte addar ngt kul (DLC) får det vara till awakening nästa vecka.

1
Skriv svar