Gameplay från Assassin's Creed Jade läcker - Kinesiska muren-parkour

Robot
Gameplay från Assassin's Creed Jade läcker - Kinesiska muren-parkour

Mobilspelet ser ut att stå stolt bredvid sina storasyskon.

#assassins-creed, #assassins-creed-codename-jade


Medlem

AAA och mobil i samma mening, nya tider..

Redaktör
Ponny

Ser inte helt oävet ut, men bra kontroll kräfvas.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av wesslan1:

AAA och mobil i samma mening, nya tider..

hehe japp.

För min del blir de fet pass inge spel jag sitter och spelar på mobil.
Ser däremot fram väldigt mycket till AC Red och sen kan Hexen bli intresting skall väl utspela sig i medeltida Tyskland under häxjakts tiden.

Medlem

Hopppas de gör det mobilt så kan de bli kul. Så man kan hoppa in och spela några minuter och sen stänga ner.

Testpilot

Såg väldigt bra ut för att vara mobilspel. Alltid kul att kunna relatera till platser man varit på i verkliga livet genom spel också

Medlem
Skrivet av Karmak:

Hopppas de gör det mobilt så kan de bli kul. Så man kan hoppa in och spela några minuter och sen stänga ner.

Det ÄR ett mobilspel... läste du inget alls?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det ÄR ett mobilspel... läste du inget alls?

Jag vet det är ett spel på mobilen. Men vissa gör spelen samma som om det är till pc/konsol och det blir helt fel om man ska spela det på mobilen.
Så jag vill att mobilspelet ska verkligen vara ett mobilspel och inte ett pc/konsolspel till mobilen

Medlem

Sjukt snyggt för att vara mobil men mobilspel är så otroligt fördummande.

För miljoner och åter miljoner spelare blir det en självklar norm att spel ska vara simpla (och beroendeframkallande på ett cyniskt sätt). Svårt att få dessa att uppskatta mer komplexa spel sedan.

Våra djupa spel riskerar att drunkna i ett hav av lättuggat plast.


signatur

Memento Mori

Medlem

Man borde ju kunna koppla till kontroll så blir ett givet köp att spela i slösoffan 😃

1
Skriv svar