Rösta fram Läsarnas årets spel 2022!

Robot
Rösta fram Läsarnas årets spel 2022!
Moderator | Testpilot

Vampire Survivors fick det bli. Spelet skapade lite av sin egen genre som många på senaste har försökt efterlikna, inte helt olikt vad som hände med Battle Royale-genren.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

KoP
Medlem

Stanley Parable Ultra deluxe blev det.

Medlem

Bannerlord för min del, ett av få spel på listan jag faktiskt spelat.
M&B har en speciell plats i mitt hjärta dock, otroligt många timmar i Warband och Bannerlord lär få sin beskärda del också.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Är det nån som nämnt Elden Ring?

Medlem

Horizon Forbidden West för min del. Trodde det var det enda jag spelat från i år men då glömde jag bort Stray. Underbart spel det också men inte tillräckligt för en GOTY-utmärkelse i mina ögon. Hoppas jag får tillräckligt med tid över nästa år för långsam njutning av både GoW och Elden Ring. Känns som man klarar sig rätt bra på de två spelen. Lägg därtill en ny genomspelning av The Witcher 3 och dess expansioner. Herregud😄.

Medlem

Stod mellan Elden Ring och Vampire Survivors för mig men blev Vampire som får min röst. Just för att jag aldrig spelat något liknande tidigare och för mig fick verkligen begreppet " Bara en runda till " en innebörd

Medlem
Medlem

av alla spel på listan har jag bara spelat Elden ring och Teardown. Fast Teardown körde jag enda sen Early access så det får bli Elden ring som fick min röst


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Önskar verkligen att jag hade spelat något av dessa spelen mer än några timmar men tyvärr. Alldeles för fast i spel från något år tillbaka samt Rocket League fortfarande.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Total War Warhammer 2 släpptes 2017.

Medlem

Ghostwire Tokyo borde ha hamnat på den listan.

Redaktör
Skrivet av Aryvian:

Total War Warhammer 2 släpptes 2017.

Oops! Tack.


signatur
Redaktör
Skrivet av scaryfoot:

Ghostwire Tokyo borde ha hamnat på den listan.

Ingen nominerade det, tyvärr.


signatur
Medlem

Jag har inte köpt ett nysläppt spel på hela året. Det har nog aldrig hänt mig förut. Jag har bara på Game Pass spelat TMNT: Shredder's Revenge som kan räknas till 2022 på den listan. Fick bli en röst på det, ett kul spel är det i varje fall.

Medlem

Jag ser inte STALKER: GAMMA på listan, så jag kan inte rösta.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Jag ser inte STALKER: GAMMA på listan, så jag kan inte rösta.

Missade du nomineringstråden?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Missade du nomineringstråden?

Oj! Ja


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Med tanke på hur mycket FromSoftware entusiaster det finns här så vet vi ju alla vilket spel som vinner! Själv röstar jag på God of War Ragnarök! Gamepass kommer 2a Men måste erkänna att Elden Ring också är snuskigt bra!

Medlem

Elden ring. Lätt!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Av de jag lirat på listan så blir det Ragnarök utan tvekan.

Får testa på Stray, Monkey Island och Teardown också nån gång när jag har tid De verkar kul

Medlem

Tycker att sonys spel är lite för lika så de faller bort direkt som ÅS (de är dock underhållande). Citizen Sleeper är det klart bästa av de jag spelat som är från i år (annars hade metroid dread fått min röst). Klart sugen på the case of the golden idol och monkey island men det får bli nästa år…

Edit:
Korr

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Jag har inte köpt ett nysläppt spel på hela året. Det har nog aldrig hänt mig förut. Jag har bara på Game Pass spelat TMNT: Shredder's Revenge som kan räknas till 2022 på den listan. Fick bli en röst på det, ett kul spel är det i varje fall.

Har köpt ett spel detta år, Elden ring, som jag inte ens har klarat ut ännu. Tröttnade tyvärr men ger det nu en ny chans.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ingen nominerade det, tyvärr.

Buhu Snyft

Medlem

Pokémon Scarlet / Violet för mig. Därefter The Quarry (som tyvärr inte blev nominerat) samt A Plague Tale: Requiem.

Medlem

Har bara spelat gamla spel i år, har för mycket backlogg. Köpte Dying Light 2 på rea, ska bli kul att köra. Men måste köra witcher 3 med nya uppdateringen med, har inte spelat igenom detta innan bara påbörjat.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

It's not a lake, it's an ocean

Mycket backloggspelande i år också, men av de spel som släppts 2022 är det nog A Plague Tale: Requiem som hamnar överst för min del. Trots att det är långt ifrån perfekt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Arceion:

Pokémon Scarlet / Violet för mig. Därefter The Quarry (som tyvärr inte blev nominerat) samt A Plague Tale: Requiem.

Vad i huna, jag följde nomeneringstråden och var nästan säker på att The quarry redan var nominerat så jsg nominerade det inte. Hade blivit TQ ifall det fanns med, nu föll min röst på Stray.

Medlem

För er som inte spelat Crisis Core, rösta på det. Överlägset bäst!
För er som spelat Crisis Core, rösta på det. Överlägset bäst!

Gnällkuk

Vem fan nominerade Diablo Immortal?!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

123
Skriv svar