High on Life är Game Pass största singleplayer-släpp någonsin

Robot
High on Life är Game Pass största singleplayer-släpp någonsin

Och det tredje största över lag.

#High-on-life, #Squanch-games


Medlem

Det är ett perfekt spel för Game Pass. Tror många hade väntat på rea annars.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Det är ett perfekt spel för Game Pass. Tror många hade väntat på rea annars.

Absolut, det hade jag gjort. Verkar sälja bra på Steam dock.

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_332911:

Spontant så känns det inte som ett spel som skulle ha så stor mainstream appeal. Gameplaymässigt rätt dåligt/indiegeneriskt. Och även fast Adventure Time och Rick and Morty så klart inte är nischade tv-serier vet jag inte om största delen av dess fans ens vet vem Roiland är och om hans inblandning i High on Life.

Många Youtubers som lirat spelet ellr?

Maybe, sen tror jag också att komedi som narrativ genre, med mekaniskt understöd, är fett underskattad hos många spelutvecklare.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

När de fixat en FoV-slider kanske jag testar.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Mycket underhållande rekommenderar alla att prova

Gen
Medlem

Tror jag har 3 månader GP någonstans, kanske värt att köra igenom det.

Geeks Gaming
Skrivet av B-itta:

Nya tider...

Hur menar du? 🤔

Blir att testa det under julhelgen

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Hur menar du? 🤔

Blir att testa det under julhelgen

Tror bara jag som känner mig gammal när jag inser att mycket färger och överdrivet är det som säljer.

Medlem
Skrivet av Dunder:

När de fixat en FoV-slider kanske jag testar.

Jupp, blev starkt illamående. Nånting med bilden, förmodligen för låg FOV som är största boven. Sitter typ 1.5m från en 55"
men inget annat spel som jag mått illa av. Finns en tråd om det på Steam forumet så man är inte ensam direkt.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Jupp, blev starkt illamående. Nånting med bilden, förmodligen för låg FOV som är största boven. Sitter typ 1.5m från en 55"
men inget annat spel som jag mått illa av. Finns en tråd om det på Steam forumet så man är inte ensam direkt.

Snabba rörelser och starka färger, kombinerat med för låg FoV, leder till illamående för många. Att inte bara lägga in en slider är helt galet idag, med tanke på hur enkelt det är. Det borde vara lika självklart som andra accessibility inställningar.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Jupp, blev starkt illamående. Nånting med bilden, förmodligen för låg FOV som är största boven. Sitter typ 1.5m från en 55"
men inget annat spel som jag mått illa av. Finns en tråd om det på Steam forumet så man är inte ensam direkt.

Samma här, älskar spelet annars.
Men FOV och något med alla färger som gör att jag bara kan spela det korta stunder.
Då kör jag ändå på en 34 tums 21:9 skärm så jag har lite bredare FOV än en vanlig 16:9 men det känns fortfarande inte optimalt.

Medlem

Jag tyckte mest spelet var stönigt. Humorn är så krystad och jag irriterar mig på att de pladdrar hela tiden. Det går att stänga av, men det är väl själva grejen med spelet. Inte min typ av spel helt enkelt.


signatur

Jätteintressant information.

Geeks Gaming

Installera de för typ en timme sedan. Riktigt bra spel. Frågan är dock om humorn kommer dö ut sen för min del.

Medlem

Nej tack


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Okej, noterat.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Redan tröttnat. Orkade 3 banor 🙈 men kul för den som gillart!

Avstängd

Älskar det. Men tog inte länge innan jag klarade det.

Nu hoppas jag på en massa DLC samt High On Life 2 och att 2:an blir 3-4 gånger längre.

Medlem

Tyckte det var klart uppfriskande och skönt att höra killarna från Red Letter Media göra några av rösterna.

Medlem

lirade nån timme innan jag höll på att bli galen på allt snack\pladder. Inte mycket jag gillade med liret, trodde det skulle vara lite mer som "the outer worlds"! Nåja,kostade inte så mycket att pröva, man får va gla för de lilla ibland, go' jul!

Medlem

Gamepay mässigt är det väl inte särskilt imponerande än efter ca 2timmars spelande men har skrattat högt ett par ggr redan

Medlem
Skrivet av HerrLarsson:

Gamepay mässigt är det väl inte särskilt imponerande än efter ca 2timmars spelande men har skrattat högt ett par ggr redan

Jo, gameplaymässigt kommer det inte med nåt nytt precis. Det är humorn som bär hela spelet.

1
Skriv svar