Diskutera - Vilket spel önskar du dig i julklapp?

Robot
Diskutera - Vilket spel önskar du dig i julklapp?

Imorgon är det bara hårda klappar som gäller. Eller okej: digitala funkar också.

#diskutera


Skribent

Själv unnade jag mig Gotham Knights som en tidig julklapp. Det kritiska rösterna till trots kunde jag inte låta bli 🎁

Jag var nog en av få som faktiskt gillade WB Montreals tidigare försök med Batman Arkham Origins, men efter en första timme så är jag inte helt övertygad… Men kärleken till Gotham och dess galleri av udda typer räcker nog för att jag ska se förbi eventuella brister! 💪🏻 🦇

Medlem

Kan man klassa en xbox series x som spel? Min one s sjunger på sista refrängen efter lång och trogen tjänst

Medlem

The Callisto Protocol. Vill gärna spela det, men vill inte punga ut 600 spänn för det efter det mesta man läst om det.

Medlem

Jag önskade mig Saints Row av frugan i julklapp. Och får jag det inte så såg jag att det var på rea på xboxen så det blir nog att spela det i mellandagarna i vilketfall

Quake-konnässsör

De två spelen jag ser mest fram emot nu är Sons of the Forest och Final Fantasy 16, inget annat klirrar riktigt i klockorna.

Medlem

Får man önska sig tid att spela? Annars säger jag Guardians of the Galaxy. Har tänkt köpa det åtskilliga gånger, men saker har kommit i vägen.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag har så stor backlog att det är svårt att rättfärdiga ett utökande... Men jag köpte Blacksad lik förbannat.

Gnällkuk

Jag är 40, jag får införskaffa mina klappar själv :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Rejzer:

Kan man klassa en xbox series x som spel? Min one s sjunger på sista refrängen efter lång och trogen tjänst

Japp, spelpass och spelstationer hör till den kategorin.

Medlem

Köper allt när jag vill ha det. Så något som inte kommit ut än isf. Psvr2 och lite spel till den skulle vara skoj att få som julklapp redan nu. Så att jag slapp vänta tills den 22 februari. Något annat önskar jag mig inte eller ser någon mening med att äga just nu.

Medlem

Jag brukar vidarebefodra till mina barn och övriga att jag vill ha Steam cards. Annars vet endå ingen vad dom ska ge och man fick bara godis som man åt tills man blivigt 10kg tyngre. senaste åren har jag fått steam cards det så jag kan köpa spel på steam ☺️


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Foldon:

Japp, spelpass och spelstationer hör till den kategorin.

Då får jag fjäska för tomten i sista stund

Medlem

Funderar starkt på Person 5 är på "rea" på steam och persona liren är alltid bra lir.


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

God of War: Ragnarök. Snälla tomten..

It's not a lake, it's an ocean

Jag köper de spel jag vill ha själv


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag köpte outer worlds på Steam rean. Ska bli kul.. death to corpos!!!!


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Jag köpte outer worlds på Steam rean. Ska bli kul.. death to corpos!!!!

Jag är grymt sugen på att slå till. Men har fått för mig att det kommer vilken månad som helst till PS Plus...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Önskade mig och fick Bayonetta 3.

Medlem

Köpte mig en series x med gamepass supernöjd

1
Skriv svar