Sports Story släppt - Följer upp Golf Story med fiske, mer golf, cykling, fotboll, med mera

Robot
Sports Story släppt - Följer upp Golf Story med fiske, mer golf, cykling, fotboll, med mera
Moderator | Testpilot

Hört om flera rapporter nu att spelet ska vara anigen trasigt, vänta på patch innan ni dyker in skulle jag säga


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hört om flera rapporter nu att spelet ska vara anigen trasigt, vänta på patch innan ni dyker in skulle jag säga

Ganska grova buggar där flera sporter varit helt ospelbara. De har nu släppt ett utlåtande på Twitter.

Gnällkuk
Skrivet av Aletheides:

Ganska grova buggar där flera sporter varit helt ospelbara. De har nu släppt ett utlåtande på Twitter.

https://i.imgur.com/uIzYVxv.png

Herregud, får panik på muspekaren i bilden


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Älskade verkligen Golf Story och blev så hypead att detta äntligen skulle komma efter 2½ år från när det egentligen skulle kommit (sommaren 2020). Men tyvärr så förstördes spelgläden rätt snabbt då det är helt sjukt mycket buggar och ofärdiga saker att jag inte kan förstå hur de ens kunde släppa det i detta stadiet. Är som att inte en enda person har bugbtestat det.

Jag körde igenom första stället (farmen då man skulle leka dektektiv) bara för att jag verkligen ville spela det men allt från soft-locks till oförklarliga saker eller ens introduktioner av mekaniker gör att allt kändes mindre roligt. Sen ska vi inte prata om hur det flyter, för det är extremt många lagspikes här och där, t.o.m. när man ska slå bollen och man behöver vara exakt med tryckandet. Vet inte hur många gånger jag missat för det hackade till. Frameraten är över allt känns det som, ibland 60, ibland 30 och sen ibland nere under 20.

Näh jag kommer nog avvakta tills de patchat det några gånger, vilket förhoppningsvis är snart. Känslan finns där från första, de verkar ha lagt till så mycket mer än bara golfandet och dess story så gäller bara att de fixar så inget annat krångel kommer ivägen. Å andra sidan kostade spelet bara 150 kr vilket är betydligt billigare än vad jag hade trott.

Sjukt tråkigt att se att de släppte spelet i detta stadiet, de skulle lika gärna försenast det ett halvår till.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Älskade första spelet och fåt samma känsla av detta

Precis börjat lira dock och blev förvånad när jag läser att det ska vara tokbuggigt. Tror jag (för en gångs skull) lyckats missa var enda bugg än så länge. Jag är väldigt nöjd än så länge. Hoppas jag kan hålla mig relativt buggfri framöver också.

1
Skriv svar