25 miljoner lirar Modern Warfare 2 online

Medlem

25 miljoner som lider, Jag hoppas dom klarar sig asså.. Ja? Från MW2 asså, Största sjukdomen..


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Förstår att det blivit en sån succé. Gillar själv spelet men jag har endast kört SP på 360n.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

25 Miljoner KAN ha fel ...

Medlem

25 Miljoner som inte vet bättre

Inaktiv

Att det är 25 miljoner tvivlar jag på, men om det är 25 miljoner som -testat- det, kan jag köpa. Jag spelade spelet i ungefär 2-3 veckor sen gav jag upp. Konturnerliga laggar pg.a dålig host, mitt i striden blev spelet skickat till en ny host och så fortsatte det. Inte alltid det laggade men det är ju alltid dom dåliga sakerna som sticker ut.

Sen har vi ju det här med fusk...verkar ju inte helt svårt att kringgå VAC-skyddet då man ett flertal gånger under en period av tio matcher såg hur folk stack ut totalt ur mängden. 2-3-400 kills mot resterande, osv.

Vet inte hur det är på PS3/360 versionen, men jag antar att fusk inte ställer till det i samma skala hos er.

Medlem

HAHAHA ja du milde tid

Att ett spel som detta kan bli så populärt förstår jag inte, singleplayer biten var underbar precis som i 1:an men multiplayer! njae inget för mig iallafall


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Jag är inte en av dem.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Skrivet av Hazzlare:

25 miljoner som spelar MW2. 15 miljoner fuskar, 2,5 miljoner noobtube, 2,5 miljoner kniferunner, 5 miljoner spelar vanligt.

Du glömde bort att 20 miljoner av de 25 är Gnällspikar...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Robert Bowling pratar skit som vanligt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Halvdåliga spel har alltid lockat massorna, så som Counter-Strike, Unreal Torunament, Halo, Quake och WoW.


signatur

Memento Mori

Medlem

Fortfarande så många som inte uppgraderat till bad company 2?

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Kollar man inne i spelet(PC) kan man se att ca 100.000 spelare spelar, varav 2 tredjedelar kämpar i lobbys. Brukar aldrig vara mer än så. Känns som det säger en hel del.

För att väga upp måste jag även posta denna bild:
http://www.shrani.si/f/1Y/ca/9M7tbLc/1258048783080.jpg

Dagens datormänniskor förtjänar smisk på stjärten för dess otroligt dåliga disciplin.

Måste bara säga att

50+ av 838 =/= 100 000 som skrev på petition har köpt spelet.
50+ av 1561 =/= 100 000 som skrev på petition har köpt spelet.

Fast senare så var den där petition uppe i 200 000+ signaturer.

Kan lugnt säga att jag inte gillar Matchmaking och inga dedikerade servrar. Men att påstå att 200 000 pers köpte spelet bara för att en handfå personer in en liten Steam grupp är ganska fel.

Just nu ligger MW2 runt 85,624 pers på PC. I början var den på 120 000 till 100 000. Tills BC2 kom ut.

Men 25 miljoner? Nja tror inte riktigt på det.

Medlem

Och i övriga nyheter var det 62 miljoner som röstade på Bush 2004.

123
Skriv svar