The Division-filmen ser ut att ha blivit lagd på is

Robot
The Division-filmen ser ut att ha blivit lagd på is

Covid gjorde att den "kändes som en dokumentär".

#Film, #The-division


Medlem

Synd. Men förstår helt resonemanget. Det är ju som sagt ett virus (SPOILER) som släpps ut. Inte något naturligt som covid.

Ubisoft skulle kanske satsa mera på spelen. Jag skulle vilja ha möjlighet att ha 1-3 data styrda co-op gubbar/gummor med mig. Precis som Wildlands eller Breakpoint.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Synd. Men förstår helt resonemanget. Det är ju som sagt ett virus (SPOILER) som släpps ut. Inte något naturligt som covid.

Ubisoft skulle kanske satsa mera på spelen. Jag skulle vilja ha möjlighet att ha 1-3 data styrda co-op gubbar/gummor med mig. Precis som Wildlands eller Breakpoint.

Troligtvis inte jättenaturligt.


signatur

I drank what?

zsm
Medlem

Sluta länka NY post. Högervinklad smörja som ekar Fox News och som tycker att sanningen inte är så viktig. De saknar trovärdighet. Robert Murdoch-galenskap.

Medlem
Skrivet av zsm:

Sluta länka NY post. Högervinklad smörja som ekar Fox News och som tycker att sanningen inte är så viktig. De saknar trovärdighet. Robert Murdoch-galenskap.

Du kan sluta länka dit. Jag skiter i vad du tycker.


signatur

I drank what?

Medlem

Låter som en fegisförklaring. Snarare handlar det väl om att marknadsundersökningar visat på att folk är lite trötta på virustemat just nu, och att det kan dra in mer pengar ifall man sitter på varumärket ett till två år. De som spelat Division vet att det är en jäkligt dålig tolkning av spelet ifall de anser att filmen skulle bli någon slags Covid-dokumentär.

Det handlar enbart om pengar med andra ord.

Medlem

Det var ju synd, hade gärna sett en division film.

Medlem

Om man tycker att fladdermöss ha skapats i ett laboratorium, så javisst. Bevis finns säkert på Hunter Biden's laptop. Trump bläddrade ur sig i en utläggning och det "måste" ju sant. Jag litar mer på CDC och forskarvärlden.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Om man tycker att fladdermöss ha skapats i ett laboratorium, så javisst. Bevis finns säkert på Hunter Biden's laptop. Trump bläddrade ur sig i en utläggning och det "måste" ju sant. Jag litar mer på CDC och forskarvärlden.

Inte fladdermöss, men Covid-19.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Inte fladdermöss, men Covid-19.

Visst visst 🤭. Covid-19 kommer från fladdermöss. Men intala dig själv något annat.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Inte fladdermöss, men Covid-19.

(((Fladdermöss))) eller?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

"Temat kändes för relevant"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Meh. Inte ens i närheten. Eller kanske någon som såg ett par hemliga aktiverade agenter med ryggsäck och vapen springandes med en klocka på armen. Jag vet inte. Måste ha missat det då.

Medlem

Hade nog lämpat sig bättre som TV-serie ändå tycker jag.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar