Amnesia: The Bunker-videor visar explosiv problemlösning

Robot
Amnesia: The Bunker-videor visar explosiv problemlösning

Nycklar är inte det enda som kan öppna låsta dörrar.

#Amnesia-the-bunker, #Frictional-games


Medlem

Vågade aldrig spela klart första Amnesia så jag håller mig nog undan från detta. Även om jag också känner ett visst sug.
Alien Isolation. Där går min smärtgräns för skräckinslag.

Oerhört komiskt säkerhetsavstånd till både tunnor och handgranater i videon för övrigt.

Medlem

Får lite Penumbra vibbar, Black Plauge var riktigt bra.

Medlem

Såg väldigt spännande ut. Skjuta lås eller öppna dörrar med diverse förbrukbara resurser gör mig dock nervös, tänk om jag missar och utvecklarna bara gett mig ett skott/tunna 😱

Medlem

Nice! Slå sönder dörrar eller flera alternativ än att hitta nyckel är en sak fler spel borde utnyttjat mycket mer.

Inaktiv

De måste göra explosionerna bättre än sådär, det håller inte. I övrigt ser det rätt fränt ut.

Medlem

Animationerna ser bra ut. Men vad är det där låset till för? Det hänger ju bara på ett dörrhandtag.

Inaktiv
Skrivet av Pannkakssylt:

Animationerna ser bra ut. Men vad är det där låset till för? Det hänger ju bara på ett dörrhandtag.

Haha det märkte jag inte ens, fy fan vad dumt. Får hoppas att de bara visar upp mekaniker som sedan kommer poleras upp (rejält) innan släpp.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

De måste göra explosionerna bättre än sådär, det håller inte. I övrigt ser det rätt fränt ut.

Håller med där, sen borde en sån där tunna fylld med krut göra en betydligt större explosion än det där


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar