Sonic hade sitt bästa år någonsin under 2022

Robot
Sonic hade sitt bästa år någonsin under 2022

2022 var igelkottens år enligt Sega själva.

#Sega, #Sonic


Medlem

"Sonic hade sitt bästa år någonsin under 2022"

Måste väl verkligen vara en subjektiv sanning
Vet inte vad jag tycker om att ta ett självhypeande citat från chefen för Sonic Team rakt av som rubrik

Om en publikation säger något i en rubrik till en artikel, så är det ju publikationen som säger det. Påstår FZ verkligen att Sonic har haft sitt bästa år någonsin?

Det är stor skillnad på om Takashi Lizuka, chef för Sonic Team, säger något och att FZ säger något.

Aja, ni fattar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Måste faktiskt säga att frontiers blir jag lite sugen på.
Filmerna, nja, men nya serien på netflix är bra, barnen kör den om och om igen. Riktigt pu likfrieri med miljöer men samtidigt nytt

Medlem
Skrivet av Rejzer:

Måste faktiskt säga att frontiers blir jag lite sugen på.
Filmerna, nja, men nya serien på netflix är bra, barnen kör den om och om igen. Riktigt pu likfrieri med miljöer men samtidigt nytt

Samma här. Sonic har blivit en favorit bland barnen hemma. Lite kul och ger mycket nostalgi. Jag och sonen såg båda filmerna nu i mellandagarna och jag tyckte ändå dom var underhållande 😊

Medlem
Medlem

Har börjat lira Sonic Frontiers med barnen för några dagar sedan och vi har riktigt kul med det spelet. Spelar på pc och det flyter på hur bra som helst. Sjukt underskattat spel.

Skribent
Skrivet av Anton Q:

"Sonic hade sitt bästa år någonsin under 2022"

Måste väl verkligen vara en subjektiv sanning
Vet inte vad jag tycker om att ta ett självhypeande citat från chefen för Sonic Team rakt av som rubrik

Om en publikation säger något i en rubrik till en artikel, så är det ju publikationen som säger det. Påstår FZ verkligen att Sonic har haft sitt bästa år någonsin?

Det är stor skillnad på om Takashi Lizuka, chef för Sonic Team, säger något och att FZ säger något.

Aja, ni fattar.

Get your point, hade glömt fixa till ingressen i layoutdelen så den föll bort. Nu står det mer klart att det är Sega själva som säger det.


signatur

"Writer and Fighter"

It's not a lake, it's an ocean

Ja, detta år var verkligen den blå igelkottens stora comeback. Inte minst som spelikon. Jag gillade både samlingen Sonic Origins och nya Sonic Frontiers, och tycker att Frontiers är ett stort steg i rätt riktning för serien. Något att bygga vidare på efter alla snedsteg. Barnen har haft skoj med Sonic Prime.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Sneglade lite på serien när barnen kollade härom dagen jag med, får hålla med om att det faktiskt såg väldigt trevligt ut. Filmerna var helt ok men Frontiers ser fortfarande ut som ett hemmabygge till spel i mina ögon. Pop-ins överallt och knappt något å göra utöver att springa runt på måfå.

Medlem

Det bästa året var när Sonic Advance kom till GBA

Medlem

signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Sonic var kul så länge femmorna räckte på arkadmaskinerna, men jag är väl inte rätt målgrupp antar jag

Om så måste det la enna gått rätt "Seg(a)t"?

Medlem

Kul ändå att Sonic inte fallit i glömska. Har inte testat Frontier än men ser fram emot att göra det. Bästa Sonic-spelet som släpps i år måste vara fan remaken av Sonic Tripple Trouble

Medlem
Skrivet av Keima:

Det bästa året var när Sonic Advance kom till GBA

Det bästa året för Sonic var väl ändå när Sonic 2 kom till Mega Drive 1992. Sonic 2sday och allt det där. Konstigt att Sega inte uppmärksammade att detta var 30 år sedan ifjol. Man kunde åtminstone haft rea på Sega Ages-versionen av Sonic 2 eller nåt.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Ghost Writer:

Det bästa året för Sonic var väl ändå när Sonic 2 kom till Mega Drive 1992. Sonic 2sday och allt det där. Konstigt att Sega inte uppmärksammade att detta var 30 år sedan ifjol. Man kunde åtminstone haft rea på Sega Ages-versionen av Sonic 2 eller nåt.

De har väl uppmärksammat det en del, men inte så mycket som man kunde ha väntat sig.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag hade dom flesta Sonic spel till till mitt Mega Drive i min barndom men mitt Sonic intresse har aldrig kommit tillbaka efter det.
Men roligt för alla fans.


signatur

PSN: OAKTHYR

1
Skriv svar