Prince of Persia filmat

Robot
Medlem
Prince of Persia filmat

Det ser ju helt underbart ut

Medlem

Har aldrig varit vidare intresserad av den här serien förut, men nu vart jag lite intresserad måste jag erkänna.

Medlem

Har prinsen gått upp i vikt? Ser förutom det bra ut En av mina favoritspelserier, cant wait.


signatur

Haaf life

Medlem

Hmm, Iden är bra men tycker inte alls om Prinsens utseende, REMAKE! >:(

Rörelserna såg lite halv konstiga ut också

Medlem

Hmm... Aldrig riktigt gillat spelen, men det här såg helt annorlunda ut. Just det där med elementen kan bli väldigt intressant!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Såg ritkigt bra ut

Tycker det förutom lite vatten ser ut exakt som Warrior within (som jag tyckte var den bästa)...

Känns som vi halkat bakåt 2 spel o inte får nåt särskilt nytt.

Mjölkning!?! MUUUU


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Jag blev lite orolig i början eftersom det inte alls verkade vara något nytt spel, mer som extrabana till några av de tidigare; om den enda inovationen är att man kan frysa vatten, tja, då får man vara glad, Prinsen är tillbaka...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alltså, what? Han kan frysa vatten och sen klättra/springa/walljumpa på isen? Senast jag hade att göra med is så var det ganska halkigt.

Medlem

sarg, han fryser tiden senast jag kollade - då torde självaste luften vara trög.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Om de svenska monarkerna var lika coola som denna prinsen, ja, då hade jag nog inte klagat.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Spelet ser riktigt lovande ut. Men ansiktet på prinsen ser hemsk ut.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Ser riktigt nice ut! Fick lite lust att ta och köra gamla Sands of Time när jag såg det här. Synd bara att det är Ubifail...

Skrivet av sarg:

Alltså, what? Han kan frysa vatten och sen klättra/springa/walljumpa på isen? Senast jag hade att göra med is så var det ganska halkigt.

Skrivet av DeKvittar:

sarg, han fryser tiden senast jag kollade - då torde självaste luften vara trög.

Nää han har ju spikskor förstås


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar