Följ FZ på Facebook

Robot
Medlem
Följ FZ på Facebook

Har redan varit fan länge.

Medlem

Eftersom ni ber så snällt.

Medlem

Undrade just varför det dök upp denna jävla virusmanick till höger...

VÅGA VÄGRA FACEBOOK!!!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ansiktsbok? Nej tack.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Jag håller med Zymac. VÅGA VÄGRA FACEBOOK!

Medlem

Inget fel på facebook, bara ett steg närmare att börja skriva med folk imo! Och sen finns ju Farmville <3

Medlem

Synd, ett nykelband hade varit roligt, men tyvärr så måste jag också avstå, då jag av principskäl inte joinar fjortissidor, eller hemsidor vars enda uppgift är att övervaka ens liv, FRA duger bra till det

Medlem
Skrivet av spiken:

Ansiktsburk?

Hammarby-Nisse må vara härlig men jag vägrar använda det även om jag fick vad jag ville för hatt.

X9
Medlem

But but but... I don't have Failbook..

Skägg.
10 Chambers

Join the darkside, get a nyckelband for your soul!


signatur
Inaktiv

hmm jag fattar inte

"Du får det här meddelandet för att du är med i FZ-gruppen här på Facebook. Nu stänger vi gruppen och flyttar aktiviteten till vår FZ-sida i stället."
kontra
"Om vi någon gång ska kunna ta över världen på allvar får vi därför anpassa oss och infiltrera populära kanaler, såsom Facebook. Därför kan du sedan en tid tillbaka visa din kärlek till din favoritsajt även där och vi ska göra vårt bästa för att fylla vårt hörn med intressant innehåll så att du inte missar något stort"

så vad vill ni att era undersåtar gör? eller har ni redan en fz sida på facebook (jag är medlem i den på något sät iaf), som ni tar bort och skapar en ny grupp eller what?

Inaktiv

Hoppas bara inte att ni lägger för mycket fokus på Facebook nu. Jag vill gärna att Fz ska stanna här!

Jee
Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av spiken:

Ansiktsburk?

Hammarby-Nisse må vara härlig men jag vägrar använda det även om jag fick vad jag ville för hatt.

Hatten är din, Hatt-baby!

[http://i49.tinypic.com/157g22s.jpg]
FFFFUUUUU-
(Sry, var tvungen :$)


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av fredrikkh:

Inget fel på facebook, bara ett steg närmare att börja skriva med folk imo! Och sen finns ju Farmville <3

Farmville va sååååååå 2009:evil:


signatur

B lup

Medlem

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem

I`m there.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem

Värst vad alla var anti här?

I became a fan. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

facebook är det sista jag skaffa innan jag dör.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Aresz:

hmm jag fattar inte

"Du får det här meddelandet för att du är med i FZ-gruppen här på Facebook. Nu stänger vi gruppen och flyttar aktiviteten till vår FZ-sida i stället."
kontra
"Om vi någon gång ska kunna ta över världen på allvar får vi därför anpassa oss och infiltrera populära kanaler, såsom Facebook. Därför kan du sedan en tid tillbaka visa din kärlek till din favoritsajt även där och vi ska göra vårt bästa för att fylla vårt hörn med intressant innehåll så att du inte missar något stort"

så vad vill ni att era undersåtar gör? eller har ni redan en fz sida på facebook (jag är medlem i den på något sät iaf), som ni tar bort och skapar en ny grupp eller what?

Vi hade en gammal Fz-grupp innan Pages fanns, och den stänger vi nu ner till fördel för den senare. Allt är under kontroll, fastän det är John som roddat


signatur
Inaktiv

.plan's är fortfarande 3k ggr hetare än Fecesbook där faster agneta berättar vad hon bakat idag. Fb är WACK, ska ta bort mig själv jag prövade förra året gå med.

Medlem

Ni kan då ta bort den från förstasidan, blev väldigt fult.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jättebra initiativ!:D

Medlem

följer det med några nycklar? o_O

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Chemical:

följer det med några nycklar? o_O

Bara till Johns hjärta.


signatur
Inaktiv
12
Skriv svar