Naughty Dog visar konceptbild från The Last of Us-multiplayerspelet

Robot
Naughty Dog visar konceptbild från The Last of Us-multiplayerspelet

Och mer information om spelet utlovas.

#Naughty-dog, #The-last-of-us


Medlem

Varför spenderar de så mycket tid på detta? Ingen kommer spela det. Ettans multiplayer var (oväntat) kul och det ingick i grundspelet men trots det dog multiplayer snabbt. Detta kommer gå samma väg.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Varför spenderar de så mycket tid på detta? Ingen kommer spela det. Ettans multiplayer var (oväntat) kul och det ingick i grundspelet men trots det dog multiplayer snabbt. Detta kommer gå samma väg.

Kan tänka mig att det är kul att få variera sig lite och inte bara göra likadana spel i 15 år.
Nu kanske de får nya idéer till hur strider ska göras, så att den biten går från att vara det sämsta med uncharted och last of us till helt okej i nästa del i dessa serier.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Varför spenderar de så mycket tid på detta? Ingen kommer spela det. Ettans multiplayer var (oväntat) kul och det ingick i grundspelet men trots det dog multiplayer snabbt. Detta kommer gå samma väg.

Varför kritisera när du inte ens har sett spelet?

Medlem

Jag misstänker att det kommer mer nyheter om detta lagom till tv-seriens säsongsavslutning framåt våren. Kanske sedan släpps till sommaren eller hösten.

Enligt rykten kommer detta vara i samma skala som Naughty Dog’s single player-spel så det kanske förklarar varför det tar sådan tid. Jag tror inte det är omöjligt att de bakar in ett DLC med en ny story i detta och som man kan spela i co-op.
Hade detta varit renodlad multiplayer likt första Factions hade det nog redan släppts. Tror detta blir större än vad som först antogs.

Medlem
Skrivet av ChriL:

Varför kritisera när du inte ens har sett spelet?

Tråkigt när spelutvecklare lägger tid på floppar. Ingen kommer bry sig om last of us multiplayer. Inte ens naughty dog bryr sig tillräckligt eftersom de släpper remakes utan att inkludera multiplayern från 1an.

Medlem

Tror det kan bli ett riktigt grymt multiplayer spel, speciellt om dom gör så att det blir mer smygande och planerade anfall till skillnad från andra spel där man bara ska skjuta någon så fort man bara kan när man ser nån.

Ser verklig fram emot ett mutiplayer spel där man smyger/kryper fram genom gräs använder minor och fällor mer än snabba automat vapen med oändlig ammunition. Vore skoj om man kunde ha med sig dom elaka o jobbiga hundarna också.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Tråkigt när spelutvecklare lägger tid på floppar. Ingen kommer bry sig om last of us multiplayer. Inte ens naughty dog bryr sig tillräckligt eftersom de släpper remakes utan att inkludera multiplayern från 1an.

Hur vet du att det blir en flopp?

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Tråkigt när spelutvecklare lägger tid på floppar. Ingen kommer bry sig om last of us multiplayer. Inte ens naughty dog bryr sig tillräckligt eftersom de släpper remakes utan att inkludera multiplayern från 1an.

Visste inte att du kunde se in i framtiden, speciellt från något som knappt har visats upp.

Kan du också dela med dig vilka aktier jag ska satsa på?

Medlem

Jag ser fram emot det här! Samtidigt vet vi egentligen ingenting om det så försöker hålla förväntningarna nere. Men svårt när det är Naughty Dog som ligger bakom det

Kan man hoppas på release i år?


signatur

PSN: Swede_78

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Visste inte att du kunde se in i framtiden, speciellt från något som knappt har visats upp.

Kan du också dela med dig vilka aktier jag ska satsa på?

Du ska nog satsa på de aktier som inte floppar 😅

Medlem

De ska va ett bra singleplayer spel… inte multiplayer ffs

Medlem
Skrivet av ChriL:

Hur vet du att det blir en flopp?

Nämn ett populärt multiplayer spel från Sony.

Skrivet av Bullen86:

Visste inte att du kunde se in i framtiden, speciellt från något som knappt har visats upp.

Kan du också dela med dig vilka aktier jag ska satsa på?

Du kan ju alltid satsa på Sony om du nu har så stark tro på deras nästa stora multiplayerspel last of us.

ZF
Medlem
Skrivet av Sillgam:

Tråkigt när spelutvecklare lägger tid på floppar. Ingen kommer bry sig om last of us multiplayer. Inte ens naughty dog bryr sig tillräckligt eftersom de släpper remakes utan att inkludera multiplayern från 1an.

De kunde naturligtvis inte ha med MP när de samtidigt portade samma remaster till Windows.

Då skulle ju antingen datorspelare behöva PS+ eller så hade PS fått ändra på betalkraven för onlinespel.

Kommer det som separat MP så kan den bli F2P. Och då uppstår inte det problemet.

Hattar och kepsar kan ju säljas på Steam också.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Nämn ett populärt multiplayer spel från Sony.

Du kan ju alltid satsa på Sony om du nu har så stark tro på deras nästa stora multiplayerspel last of us.

Killzone 2

Medlem

Tror Factions kommer påminna om The Division i upplägg. Du kan spela själv men kommer få fördelar att spel med andra. fast mer storytungt. Den här sista koncept bilden gav mig hopp. Hoppas verkligen man kan ta sig ombord på skeppet.

Medlem
Skrivet av ChriL:

Killzone 2

Doubt att det var poppis när man kunde lira MW2 eller BF3 under den releasen.. Killzone 2 MP var doomed på release

Medlem
Skrivet av D1versity:

Doubt att det var poppis när man kunde lira MW2 eller BF3 under den releasen.. Killzone 2 MP var doomed på release

Tillräckligt poppis för att återuppstå 2021.
Sen har vi Planetside 2 också

1
Skriv svar