Se zombieapokalypsen The Day Before i 4K med ray-tracing

Robot
Se zombieapokalypsen The Day Before i 4K med ray-tracing

Förlåt, "infekterade" - inte "zombier".

#geforce, #nvidia, #the-day-before


Medlem

Oj det här var en riktig bomb som slog ner!
Jag har haft det här spelet lite grann på radarn men jag var ju helt ovetande om att det släpps så snart!
Ännu mindre visste jag att det ska släppas till Xbox! Tack FZ för den här nytheten, nu blir man ju riktigt taggad på zombie MMO!

Medlem

Jag är dock orolig för detta spelet, det ser vansinnigt bra ut men vi har aldrig fått se någon faktiskt spela det. Visst är där många videos som ser som någon spelar, men tja..ni fattar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det är väldigt många röda flaggor runt denna produktionen och materialet man har fått se hittils.

Medlem

Deras senaste video var bara en ad för deras jobb app medans de försökte lura folk att det var en update video om spelet. Jag tappar suget på detta väldigt snabbt

Medlem

Börjar bli rätt less på utvecklare som är allergiska mot ordet "zombie". Liksom alla vill göra zombiespel, men ingen vill erkänna att de gör ett zombiespel. Suck...

Medlem

Luktar skumt långa vägar om man följt detta.

Medlem

Ser bra ut men tveksam till gameplay. Blir att läsa recensioner först.

Medlem

Är väl inte som att man ramlar baklänges precis.

Medlem

Varför ens skriva om detta scam projekt, ska släppas ett stort MMO om 2 månader utan att visa nåt som helst förutom små "gameplay" klipp. Som att nån släpper ett MMO idag utan att det är beta och grejer i flera år innan.

Medlem

Detta är väl ändå en scam? Jag tvivlar på att spelet ens finns.

Inaktiv

Låter ju skumt.

Men hur är det en "scam"?
Definitionen av Scam:
"To trick someone into giving you money, often illegally."

..vi har ju bara sett trailers.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Låter ju skumt.

Men hur är det en "scam"?
Definitionen av Scam:
"To trick someone into giving you money, often illegally."

..vi har ju bara sett trailers.

Vi har sett väldigt lite för att att vara ett spel som släpps i mars. Det vi har det har varit väldigt styrda och linjära event vilket är konstigt för ett spel som ska vara ett mmo.

Medlem

Nyfiken på hur raider funkar i ett zombie mmo, kan man hoppas på typ 5-manna raids med nått slags horde mode? Annan cool grej vore typ att spelarna får egna settlements som en omringade av de odöda, med kanske housing mekanik 😀

Medlem
Skrivet av PixelGamer:

Oj det här var en riktig bomb som slog ner!
Jag har haft det här spelet lite grann på radarn men jag var ju helt ovetande om att det släpps så snart!
Ännu mindre visste jag att det ska släppas till Xbox! Tack FZ för den här nytheten, nu blir man ju riktigt taggad på zombie MMO!

Jag var taggad, tills alla turer runt företaget kom fram (sökte gratispersonal att utveckla spelet bla) och ser man på deras historik, så har de en tendens att släppa ett spel i dåligt skick, ge apdålig support en kort tid för att sedan bara dumpa spelet och gå vidare.

Hur intressant detta än ser ut så är jag jävligt skeptisk.


signatur

I drank what?

Medlem

Hela deras senaste video var bara en reklam för "contentapp", när man kikar på deras hemsida så ser man också att Fntastic (spelets utvecklare) också äger Contentapp. Hela detta spelet är bara en hastigt ihopslängd vertical slice som används för att promote'a en annan produkt, contentapp.

Deras team ser ut att bestå av en grupp löst sammanhängande människor världen över som volontärjobbar (lol) på spelet, om dom nu inte bara va statister för Contentapp reklamen dvs. Att ett sånt team ska lyckas med det som en av världens största spelstudios Ubisoft knappt lyckades med på The Division - låter högst orimligt.

Kan ni komma på ett enda spel senaste 10åren där man inte ens hade sett SKYMTEN av en HUD 2månader innan releasen?

Medlem

Oj all detta låter ju oroande! Jag kommer definitivt invänta recensioner på detta spel innan jag överväger köp !!

Geeks Gaming
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Thane:

Vi har sett väldigt lite för att att vara ett spel som släpps i mars. Det vi har det har varit väldigt styrda och linjära event vilket är konstigt för ett spel som ska vara ett mmo.

Om det är en scam så känns det som en konstig sådan, med tanke på att spelet inte ens går att förboka, eller?

Men med det sagt är det väldigt mycket som framstår som märkligt med spelet.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Om det är en scam så känns det som en konstig sådan, med tanke på att spelet inte ens går att förboka, eller?

Men med det sagt är det väldigt mycket som framstår som märkligt med spelet.

"scammen" om det är det vi ska kalla det, går inte ut på att tjäna pengar på förbokningar på spelet, utan att sälja en helt annan produkt som dom lägger allt fokus på - deras "contentapp". Hela deras "life at fntastic" handlade mer eller mindre enbart om den appen.

Jag har själv jobbat i spelbranschen i ganska många år nu och kan bara säga en sak och det är att det är helt omöjligt att göra det dom påstår att dom ska göra. Det finns ingen spelstudio alls som påstår att WFH systemet har fungerat smärtfritt, att den här studion sedan med noll erfarenhet förutom lite 2-3manna indiespel på steam helt plötsligt ska komma från ingenstans och revolutionera hur man arbetar offline OCH samtidigt ska tackla det mest ambitiösa en spelstudio kan tackla - MMO, och dessutom försöka göra det med Next-gen realism i åtanke, det är helt omöjligt. Jag tror alla förstår hur orimligt det är.

Etablerade stora studios med +30år erfarenhet av spel har försökt göra det dom påstår sig göra, utan succé. Varför ett par ryska kids från bushen helt plötsligt ska klara av det på sina laptops är för mig helt obegripligt.

1
Skriv svar