The Settlers: New Allies har fått (snälla) systemkrav för pc

Robot
The Settlers: New Allies har fått (snälla) systemkrav för pc

Nybyggarna kräver inte ett nybygge.

#The-settlers-new-allies


Medlem

Ser ju ganska mys ut faktiskt

Medlem

Ser mysigt ut. Får se om det kommer utanför Epic framöver.

Medlem

Tyckte The Settlers var det bäst strategispelet när jag var liten. Spela sönder det

I vuxen ålder gillar jag tyvärr inte strategispel längre. Men köper det nog någon gång på rea bara för nostalgi

Inaktiv

Betan var förfärlig som redan hade försenats. Har inte mycket hopp. De verkar inte förstå vad som gjorde Settlers helt underbart. Skulle vilja vara en fluga och lyssna på deras möten för de missar Settlers USP helt och hållet.

KoP
Medlem
Skrivet av anon_332538:

Betan var förfärlig som redan hade försenats. Har inte mycket hopp. De verkar inte förstå vad som gjorde Settlers helt underbart. Skulle vilja vara en fluga och lyssna på deras möten för de missar Settlers USP helt och hållet.

Det är ju trots allt originalutvecklarna (Blue Byte) utav spelet, sen är ju frågan hur många personer ifrån den gamla tiden som är med på tåget och gör detta spel? 🤔

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Betan var förfärlig som redan hade försenats. Har inte mycket hopp. De verkar inte förstå vad som gjorde Settlers helt underbart. Skulle vilja vara en fluga och lyssna på deras möten för de missar Settlers USP helt och hållet.

Ja dom verkar ha svårt att fatta vad som faktiskt gör settlers till settlers och att det är det som folk vill ha... Och inte "The Settlers - Age of Empires edition" som dom helatiden verkar insistera på att göra med uppföljare (E.g Settlers 5 och 6). Vilket då allt som oftast leder till flopp.

Medlem

Ser lovande ut, men logistik och resurser skall vara svårt och avancerat annars blir det inget köp, hört att detta blivit förenklat men får se.

Men gjorde dom inte en kovändning efter demot och alla dåliga omdömen och gjorde om en del?! Eller har jag drömt det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men gjorde dom inte en kovändning efter demot och alla dåliga omdömen och gjorde om en del?! Eller har jag drömt det

Jo, det har de i alla fall sagt. Demot var nära på uruselt. Och spelet var långt klart i det läget. Så man har svårt att se att de hunnit göra ett tillräckligt med nytt sedan dess, men vad vet jag?!?!

1
Skriv svar