Nightingale har en annan typ av berättande än Mass Effect och Dragon Age

Robot
Nightingale har en annan typ av berättande än Mass Effect och Dragon Age

Och en värld som är lättare att relatera till.

#Inflexion-games, #Nightingale


Medlem

Inte mycket i den världen jag kan relatera till om jag får säga mitt

Medlem

Ser framemot att få testa detta. ser rätt ballt ut, weird som fan.

Inaktiv

Kan verkligen relatera till att flyga med paraply, bästa sättet att ta sig runt med.
Och "spelarens egna berättelser" för vi orkar inte skriva en riktigt story?

Medlem

Verkar ju blanda influenser hej vilt . Att döma av det där klarar mig utan.

Medlem

Stargate på 1800-talet, klädd i survivalkostym alltså. Avskyr survivalspel, men gillar Stargate, så vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till detta.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Såg många saker som jag gillade, vissa som jag inte gillade, men blev positivt överraskad ändå av hur konstigt det verkar. Ska nog hålla ögonen på detta spel när det väl släpps!


signatur

Submission is for the weak

Skrivet av anon_328997:

Kan verkligen relatera till att flyga med paraply, bästa sättet att ta sig runt med.
Och "spelarens egna berättelser" för vi orkar inte skriva en riktigt story?

Varför betala pengar för att någon kompetent författare ska skriva ihop en sammanhållande handling när man kan strunta i det?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Kan verkligen relatera till att flyga med paraply, bästa sättet att ta sig runt med.
Och "spelarens egna berättelser" för vi orkar inte skriva en riktigt story?

Exakt. Anledningen till att jag återkommer till spel som Minecraft, Valheim och Satisfactory är storyn och inte allt roligt som jag råkar ut för med vänner eller beroendeframkallande basbyggande.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Ja, flummig eldricht horror är ju verkligen mer relaterbart än traditionell rymdopera 🤨

1
Skriv svar