Laddar kändisar ner??

Medlem
Laddar kändisar ner??

haha låter kanske lite flumigt men tror ni aldrig att Brad Pitt suttigt på sitt feta internet och laddat ner en p rulle eller den senaste bond filmen?

eller kanske mindre skådespelare som Filip och fredrik eller Anna Book. Säg gärna en skådis som ni tror tankar.

Medlem

De flesta vet nog inte ens hur man gör.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Om jag inte missminner mig helt så är tydligen Per Gessle ganska haj på det där då han piratkopierat en jävla massa musik och lagt på sin iPod, och sen delat med sig till sina bandkamrater.

Denna Per Gessle är väl också ganska arg på folk som piratkopierar? 8)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Det finns det säkert de som gör. De är ju människor också.

Medlem

alla skadisar under 30 ar? resten har inte upptackt datorer annu

verkar skumt men jag tror sakert att kandisar laddar ner kanske for att se va som finns pa marknaden eller spana in konkurrensen

Medlem

De har ju pengar för att köpa det andra laddar ner. Men de kanske inte orkar dra iväg för att köpa =P


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Greger:

Om jag inte missminner mig helt så är tydligen Per Gessle ganska haj på det där då han piratkopierat en jävla massa musik och lagt på sin iPod, och sen delat med sig till sina bandkamrater.

Denna Per Gessle är väl också ganska arg på folk som piratkopierar? 8)

IIRC så var det väl så att han rippade en jävla massa musik från sin skivsamling som han sedan la ut på ett gäng ipods som han gav till sina kompisar.

Medlem

Det skulle inte förvåna mig alls. Undrar om de laddar ned sin egna musik...


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Bill Gates tankar ner Windows via Piratbay till sin lapptop, so they say...


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Bill Gates tankar ner Windows via Piratbay till sin lapptop, so they say...

Jaaasssåå du


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag tror nog ganska många människor laddar ner, beror nog inte på om de är kändisar eller inte. Däremot skulle det vara intressant att se vilken samhällsklass som laddar ner "mest".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag tror nog ganska många människor laddar ner, beror nog inte på om de är kändisar eller inte. Däremot skulle det vara intressant att se vilken samhällsklass som laddar ner "mest".

jo, det skulle vara riktigt intressant att se.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av noodles:

IIRC så var det väl så att han rippade en jävla massa musik från sin skivsamling som han sedan la ut på ett gäng ipods som han gav till sina kompisar.

Det är väl inte mycket bättre än om hans polare tankat själva? Dom betalar ju inte och han är den som förser dom med the goods. =P


signatur
Medlem

Skulle inte förvåna om det är tvärtom, att kändisar laddar upp enstaka låtar och så i förhoppning att få fart på sin skivförsäljning.

Medlem
Skrivet av ace84:

alla skadisar under 30 ar? resten har inte upptackt datorer annu

meh, åldersdiskriminering?
jag var ute på nätet när 14,4k modemen kom till sverige. Dvs när du gick på dagis
...inte för att jag var så jättegammal heller, men nu 30 och tydligen oteknisk


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Donqen:

Det skulle inte förvåna mig alls. Undrar om de laddar ned sin egna musik...

det är ju enklare att ladda ner det som mp3 och lägga på en ipod än att kopiera från skivan med kopieringsskydd så...


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

meh, åldersdiskriminering?
jag var ute på nätet när 14,4k modemen kom till sverige. Dvs när du gick på dagis
...inte för att jag var så jättegammal heller, men nu 30 och tydligen oteknisk

Pff... 14.4.. sickna moderniteter.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av huxflux:

meh, åldersdiskriminering?
jag var ute på nätet när 14,4k modemen kom till sverige. Dvs när du gick på dagis
...inte för att jag var så jättegammal heller, men nu 30 och tydligen oteknisk

Pff... 14.4.. sickna moderniteter.

Sannerligen. I min ungdom fick vi hugga in all data på stentavlor och skicka till varandra.

Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av Gortie:
Skrivet av huxflux:

meh, åldersdiskriminering?
jag var ute på nätet när 14,4k modemen kom till sverige. Dvs när du gick på dagis
...inte för att jag var så jättegammal heller, men nu 30 och tydligen oteknisk

Pff... 14.4.. sickna moderniteter.

Sannerligen. I min ungdom fick vi hugga in all data på stentavlor och skicka till varandra.

Papper, penna och vykort gällde när jag var barn. :-|
Och så hade jag ingen fjärrkontroll till tv'n, numera är det omöjligt att använda tv utan fjärrkontroll. :crazy:


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

när jag var liten så fanns det inte ens barn :/

Jag tror att "känndisar" tankar ner lika mycket som medelsvennson gör, även om många aldrig skulle erkänna det


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IronHide:
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av Gortie:
Skrivet av huxflux:

meh, åldersdiskriminering?
jag var ute på nätet när 14,4k modemen kom till sverige. Dvs när du gick på dagis
...inte för att jag var så jättegammal heller, men nu 30 och tydligen oteknisk

Pff... 14.4.. sickna moderniteter.

Sannerligen. I min ungdom fick vi hugga in all data på stentavlor och skicka till varandra.

Papper, penna och vykort gällde när jag var barn. :-|
Och så hade jag ingen fjärrkontroll till tv'n, numera är det omöjligt att använda tv utan fjärrkontroll. :crazy:

JA PRECIS! Det är ni som är gamla, inte jag som är född med tekniken och vanare än den genomsnitliga fjortisen

Skicka er bugning här under:

---
---
---


signatur

thank you, come again

1
Skriv svar