Playstation Plus lägger till Back 4 Blood, Just Cause 4 och mer

Robot
Playstation Plus lägger till Back 4 Blood, Just Cause 4 och mer

Men bara för Extra- och Premium-prenumeranter.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

Spel som man redan köpte förut. xD


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Inget som fångar mitt intresse denna gång. Men jösses vad jag har kört Ridge Racer 2 sen dom la till det. Härliga och nostalgiska minnen från en svunnen tid.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Back for blood, kul väntat på det skiten.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Tassel:

Inget som fångar mitt intresse denna gång. Men jösses vad jag har kört Ridge Racer 2 sen dom la till det. Härliga och nostalgiska minnen från en svunnen tid.

Nej, när kommer Dino Crisis och Resident Evil 3 egentligen? Pratades om dom redan i somras!

Skribent
Skrivet av anon_332911:

Även Devil May Cry 5 (PS4) läggs till, fattas i artikeln.

Och Hot Shots Golf 2 heter Everybody's Golf 2 här....

För min del blir det

Back 4 Blood (PS5)
Devil May Cry 5: Special Edition (PS5)
Erica (PS4)
Jett: The Far Shore (PS5)
Omno (PS4)

Inte för jag i närheten är klar med tidigare månader.

Bra spanat. Fixat👍

Medlem

B4B la jag ner p.g.a. att det var sjukt obalanserat på högre svårighetsgrader och på låga var det alldeles för lätt. Vet någon om det fixats?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Back 4 Blood ska jag nog köra med brorsan. Devil May Cry 5 har jag spelat men det var ett tag sedan och det var inte special edition. Blir en omspelning.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det kan nog va rätt tid att teckna även om jag inte hittar så mycket jag vill spela just nu.
Trist att man har gigantisk elräkning och trasig diskmaskin.

Medlem
Skrivet av joedanger:

Det kan nog va rätt tid att teckna även om jag inte hittar så mycket jag vill spela just nu.

För närvarande kostar PS Plus Extra 620 Kr för ett år (för nya kunder) men det erbjudandet upphör imorgon.

Medlem

Inga spel som tilltalade mig denna gången :/ Känns som att man inte spelar online längre så blir att låta prenumerationen löpa ut.
PS+ känns mer och mer som ett Gamepass som Netto säljer.


signatur

I drank what?

Medlem

Jett är ett spel som jag spanat på ett tag men varit osäker på, så detta kan man ju passa på att testa mu. Life is strange har inte frugan spelat ännu mer än en episode.

Medlem
Skrivet av Margy:

För närvarande kostar PS Plus Extra 620 Kr för ett år (för nya kunder) men det erbjudandet upphör imorgon.

Jo jag såg det. Menade väl att det kommer säkert spel som lockar mer när erbjudandet inte finns

Medlem
Skrivet av joedanger:

Jo jag såg det. Menade väl att det kommer säkert spel som lockar mer när erbjudandet inte finns

För närvarande ser det ut att finnas 439 spel i Extra-abonnemanget så det borde finnas några spel för de flesta.

https://psnowguide.com/subscription/extra/

Medlem
Skrivet av Margy:

För närvarande ser det ut att finnas 439 spel i Extra-abonnemanget så det borde finnas några spel för de flesta.

https://psnowguide.com/subscription/extra/

Hade extra fram till jul och man blir nästan överväldigad. Spelade bl.a Bugsnax och Ghost of Tsushima. Två riktigt bra spel!

1
Skriv svar