Släpptrailern för Dead Space-remaken markerar slutet för mänskligheten

Robot
Släpptrailern för Dead Space-remaken markerar slutet för mänskligheten
Medlem

Jag hoppas spelet släpps hyfsat tidigt den 27 eftersom det är enda lediga dagen jag har den veckan.

Medlem

Årets höjdpunkt kommer tidigt, taggad som fan

Medlem

Jag spelar just nu Callisto Protocol och tycker det är ett trevligt spel. Har aldrig spelat Dead Space serien. Kanske ska ta mig an remaken efter att Callisto är klart.

Medlem

Inväntar reviews. Hoppas på en stabil framerate.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Tyckte trailern var helt fantastiskt bra! Allt som tidigare sett lite oklart ut ser nu ut att vara finslipat, hoppas det även gäller sen när man spelar det. Dead Space är min favoritspelserie så hoppas innerligt att detta levererar. Då blir det GOTY för mig.

Medlem

jävligt glad nu att jag aldrig lirade dead space, kommer bli kul som satan


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Stripe:

Jag spelar just nu Callisto Protocol och tycker det är ett trevligt spel. Har aldrig spelat Dead Space serien. Kanske ska ta mig an remaken efter att Callisto är klart.

Det tycker jag verkligen! Du kommer älska det.

Medlem
Fragtjuv

Jag spelade precis igenom originalet på min Series X. Det har ju några år på nacken men var åldrats väl och jag slogs av att den generationen verkligen har många bra spel. Jag tyckte till och med att det högg ganska bra rent grafiskt. Det måste ju varit extremt snyggt när det begav sig.

Jag tyckte att trailern var riktigt bra och jag kommer att spela det någon gång under året!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Har semester den veckan. 😁

Medlem

Hypa inte för mycket nu! Nej vem försöker jag lura det kommer att bli jättebra!!!

Medlem

Hoppas kontrollerna och optimeringen är ok

Medlem
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Det tycker jag verkligen! Du kommer älska det.

Får väl ta o köpa spelet då!

Medlem
1
Skriv svar