Ni vann The Last of Us-biljetterna!

Robot
Ni vann The Last of Us-biljetterna!

Tio vinnare ser premiären på bio på torsdag.

#the-last-of-us


Skribent

Riktigt kul för de som vann. Hoppas att det blir en häftig upplevelse.

Moderator | Testpilot

Stort grattis!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fett najs. Tror inte jag vunnit något sådant här tidigare så massa najs feels just nu. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag tackar, bugar och bockar!! Ska bli jättehäftigt, jag är taggad!!!

Medlem

Man kan vinna, men man kan aldrig förbli en vinnare.

Med det sagt, heja oss!

Medlem

Jag skickar ett stort tack till FZ för det här Kan inte minnas senaste gången jag vann en tävling och så mycket jag sett fram emot den här serien känns det här klockrent!

Medlem

Grattis allihop!

Medlem

Då var man på väg hem efter att ha sett första avsnittet. Vilket sjukt bra uppstyrt event! Tack åter igen FZ för biljetterna!

Längtar efter nästa avsnitt!!

Medlem
Skrivet av GamerNurse:

Då var man på väg hem efter att ha sett första avsnittet. Vilket sjukt bra uppstyrt event! Tack åter igen FZ för biljetterna!

Längtar efter nästa avsnitt!!

Eller hur? Jag tänkte inte alls att det skulle vara något speciellt mer än att man hade en förhandsvisning. Man är kanske ovan.

Men tyckte om första avsnittet, god stämning. Jag hoppas också faktiskt att de släpper lite på nickarna mot spelet och kör sitt eget spår framåt. Men det lär väl bli lite fram och tillbaka. Skådespelet var grymt i alla fall, inte besviken på någon. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Älskade sekvensen i början där Joel och dottern blir jagade genom restaurangen och köket, väldigt intensivt! Tess var också perfekt castad. Häftigt med bioljud också!

Medlem

Ja det var riktigt bra. Sjukt hur HBO har styrt till det! Värsta karantän zonen i biografen Sicken hype.
Det känns som det är en riktigt trogen adaption men på ett färskt sätt. Vill inte säga för mycket för dom som ännu inte sett första avsnittet, men ni har något att se fram emot!

Medlem

Riktigt kul och stort tack till FZ som fixade in oss. Ni bör alla gilla det, spelat eller ej, det är bra grejer!

Redaktör

Bra första avsnitt, och kul setting i riktigt fin gammal bio. Enda nackdelen var att jag inte lyckades hitta nån av er som vann (var ju mycket folk där). Men men, alla verkar nöjda och det är det viktiga.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Bra första avsnitt, och kul setting i riktigt fin gammal bio. Enda nackdelen var att jag inte lyckades hitta nån av er som vann (var ju mycket folk där). Men men, alla verkar nöjda och det är det viktiga.

Jag visste inte att ni själva skulle dit, måste ha missat det. Men hade ju varit fett kul om man föreslagit någon samlingsplats. Jag hade också velat träffa lite folk härifrån. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Redaktör
Skrivet av Proximately:

Jag visste inte att ni själva skulle dit, måste ha missat det. Men hade ju varit fett kul om man föreslagit någon samlingsplats. Jag hade också velat träffa lite folk härifrån. ^^

Får tänka på det till nästa gång! Hanns inte riktigt med nu. Får fixa en propellerhatt med FZ-logga och blinkande lampor, FZ-märkt heliumballong på ryggen eller liknande (värdigt!)


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Får tänka på det till nästa gång! Hanns inte riktigt med nu. Får fixa en propellerhatt med FZ-logga och blinkande lampor, FZ-märkt heliumballong på ryggen eller liknande (värdigt!)

Haha ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar