Sweclockers ger första intrycken av PSVR2 och Horizon: Call of the Mountain

Robot
Sweclockers ger första intrycken av PSVR2 och Horizon: Call of the Mountain

Det ger dig bra vibrationer (i ansiktet).

#horizon-call-of-the-mountain, #psvr2


Medlem

Förbokat och klart (PSVR2 + Horizon) sen dag 1.
Residen Evil Village ligger här hemma och väntar också, orört.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Härligt, har samma paket plus laddare bokat sen dag 1 jag med.

Medlem

Min bokning blev klar 10:14 samma dag som den gick att boka. Så jag är rätt säker på att få den på release dagen. Har inte bara Resident evil 8 som väntar utan en hel hög av vr2 spel som är bokade.

Medlem

Det ska bli väldigt trevligt att få prova på PSVR2. Har också en bokning (bundlen med Call of the Mountain) som förhoppningsvis dyker upp på releasedagen. Jag har även RE8 och No Man's Sky som blir trevliga att prova på. Det är inte långt kvar nu!

Skrivet av Molotov:

Förbokat och klart (PSVR2 + Horizon) sen dag 1.
Residen Evil Village ligger här hemma och väntar också, orört.

Roligt för dig att du inte spelat spelet innan! Innan jag köpte Village funderade jag på om jag skulle avvakta tills en eventuell VR-version skulle dyka upp i framtiden, men tyvärr kunde jag inte stå emot. Ser ändå fram emot att spela om det!

Medlem

Bokat med RE8, No mans sky, Pistol Whip och After the fall. Avvaktar lite på call of the mountain, blir nog köp längre fram.

Hörde att Rush of blood är riktigt kul, så jag är lite sugen på Switchback också. Sedan vill jag prova någon CS kopia, tror jag. Gillar musiken i synth riders så kommer köpa det och Beat saber så fort de släpps.

Finns mycket att välja på😅

Medlem

Också bokat o klart! Dock utan spelbundle då jag inte vet vilket spel jag e sugen på...det finns så många. Är inget Horizon fan direkt men det ser ju ut att bli riktigt kul i VR så blir kanske att skaffa det. Speciellt eftersom det är en launchtitel

Medlem

Horizon verkar ha samma pris som ett fullpris PS5 spel så man sparade väll ca 200kr på att köpa Bundle.
Horizon kansle inte är ett hl alyx i motsvarighet (hoppas), men jag tror det kommer vara enda spelet nu i början som utnyttjar allt som PS5 och VR2 har att erbjuda. På så sätt blir det som ett spel och ett välgjort techdemo på samma gång, precis som Alyx


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Bokat med RE8, No mans sky, Pistol Whip och After the fall. Avvaktar lite på call of the mountain, blir nog köp längre fram.

Hörde att Rush of blood är riktigt kul, så jag är lite sugen på Switchback också. Sedan vill jag prova någon CS kopia, tror jag. Gillar musiken i synth riders så kommer köpa det och Beat saber så fort de släpps.

Finns mycket att välja på😅

Jag har aldrig ägt PSVR själv men när jag var hos en kompis som hade och en massa PSVR spel så ville jag alltid köra Rush of blood.
Det var även bland dom första spelen om inte det första jag någonsin provade i VR också.
Det kan låta vara en simpel railshooter och jag försökte hitta nå liknande sen till PCVR men det har aldrig kommit nått som motsvarar Rush of blood. Hoppas verkligen Switchback motsvarar förväntningarna där.
Polarens PS4 pajjade tyvärr och det blev aldrig att han köpte ny så det har inte blivigt nå PSVR spelande på länge.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Komplett hade samma pris på bundle som fristående ett par dagar, blev en sån bokning för min del. Har bara spelat på min OG Vive hemma så kommer bli en fin uppgradering med 6-7 år nyare VR-hårdvara.

Hoppas på någon form av stöd för PC i framtiden men det är mest önsketänkande.

Medlem

Jag hoppas också att man kommer att kunna använda den till Youtube så snart som möjligt. Alltid skoj att titta på lite Youtube/vr som man kan med psvr/ps4(eller kunde det var länge sedan jag spelade på ps4). Var också beredda på att det kommer att komma lite gratis vr upplevelser som det gjorde med psvr.

Medlem

Blev en order på denna bundle. Är sjukt taggad

Medlem

Har förbokat bundlingen med Horizon. Ser sjukt mycket fram mot detta. Resident Evil 8 har jag ett osprättat som bara ligger och väntar på VR. No Mans Sky blir ju såklart trevligt. Switchback VR blir nog också ett köp. Sedan ser jag fram mot Colossal Cave Adventure som ska komma till PSVR2 också.
Tänkte köpa Gran Turismo 7 när det fanns på rea för 349kr men då var det ingen PSVR utbasunerat. Hoppas att erbjudandet kommer igen.
Hoppas innerligt att de kommer att Släppa Resident Evil 7 även till PSVR2.

1
Skriv svar